خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارشی حساب‌های درآمد هزینه ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 05 April 2022

به گزارش تابناک تهران، حبیب کاشانی روز سه‌شنبه در جریان پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران گزارش عملکرد ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران را قرائت کرد و گفت: بودجه سال گذشته به انضمام لایحه اصلاحی بودجه در حوزه درآمدها منابع و مصارف بودجه به مبلغ ۳۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تصویب شده بود که این عدد در بخش درآمدها مبلغ ۲۸ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان در بخش منابع دارایی سرمایه مبلغ ۴ هزار و ۶۱۸ میلیارد تومان و در بخش منابع واگذاری دارایی مالی مبلغ ۴ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: با توجه به مجموعه منابع و درآمد وصولی ۲۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰، نسبت وصولی به کل بودجه بیش از ۶۵ درصد است.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ مقرر شده بود ۳۴ هزار و ۵۵۸ میلیارد تومان وصول گردد که از این مبلغ حدود ۳۴ هزار و ۵۷۶ میلیارد تومان وصول شد به عبارتی درصد تحقق نسبت به بودجه ۷۱ درصد است.

کاشانی افزود: در خصوص هزینه ها در بخش هزینه های نقدی اعتبار ابلاغی در مجموع ۳۷ هزار و ۶۱۹ میلیارد تومان ابلاغ شد ولی با عملکرد ۱۲ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان بیش از ۳۲ درصد جذب شده است.

وی ادامه داد: در خصوص هزینه های غیر نقدی نیز ۵ هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان ابلاغ شد ولی با عملکرد یک هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان، حدود ۳۲ درصد جذب شده است.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در کل در بخش هزینه های نقدی و غیر نقدی اعتبار ۴۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد تومان ابلاغ شده که با عملکرد ۱۳ هزار و ۸۹۱ میلیارد تومان بیش از ۳۲ درصد جذب شده است.

کاشانی با بیان اینکه در عملکرد ۱۱ ماهه درآمدهای پایدار نسبت به ناپایدار در مقایسه با بودجه ۱۴۰۰ وضعیت مناسب‌تری داشته است، گفت: در عملکرد ۱۱ ماهه منتهی به بهمن سال ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۲۴ هزار و ۵۷۶ میلیارد تومان است که مبلغ ۸ هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان آن پایدار و مبلغ ۱۵ هزار و ۸۸۵ میلیارد تومان آن ناپایدار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار