قطع یارانه برخی از بازنشستگان و عدم واریز یارانه جدید در حالی است که رییس‌جمهور در نیمه تیرماه امسال تاکید داشت: هم پرداخت یارانه به افراد برخوردار و ثروتمند و هم قطع پرداخت به نیازمندان، ناحق است و باید با اتقان کامل در این زمینه عمل کرد
کد خبر: ۱۰۵۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 27 July 2022

به گزارش خبرآنلاین ، یک کارشناس بازار کار تاکید کرد: بخش بزرگی از بازنشستگان متاسفانه از کمک‌ها و حمایت‌های یارانه‌ای محروم هستند و این نشان می‌دهد که بانک اطلاعاتی کشور دچار نقص شدید است و باید مورد بازنگری قرار گیرد.

مریم فکری: اشتغال فرزند برای بازنشستگان دردسرآفرین شد؛ این را می‌شود در اظهارات اخیر عضو کمیسیون بهداشت مجلس مشاهده کرد.

محمدعلی بندپی دیروز در حاشیه آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی در واکنش نسبت به قطع یارانه برخی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: رییس‌جمهور تاکید داشتند آنهایی که یارانه‌شان قطع شده است و به عقیده‌شان باید یارانه‌شان وصل شود، باید مجدد درخواست دهند تا یارانه آنها واریز شود.

وی عنوان کرد: بنده نیز این موضوع را از طریق سرپرست وزارت رفاه پیگیری خواهم کرد؛ البته ما می‌توانیم از اختیارات مجلس شورای اسلامی نیز استفاده کنیم و نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده که قطعا این مسیر را دنبال خواهیم کرد.

پیش از این نیز روح‌اله متفکرآزاد، نماینده مجلس در انتقاد به این موضوع عنوان کرده بود: بعضا شنیده می‌شود به دلیل محاسبه مجموع درآمد خانوار، حتی یارانه جزئی پدر و مادر خانوار که سرپرست خانواده محسوب می‌شوند نیز قطع شده است که غیرقابل پذیرش است.

رییسی: قطع پرداخت یارانه به نیازمندان ناحق است

اما گزارش‌ها از قطع یارانه برخی از بازنشستگان و عدم واریز یارانه جدید در حالی است که رییس‌جمهور در نیمه تیرماه امسال تاکید داشت: هم پرداخت یارانه به افراد برخوردار و ثروتمند و هم قطع پرداخت به نیازمندان، ناحق است و باید با اتقان کامل در این زمینه عمل کرد.

سید ابراهیم رییسی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی، پس از گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روند رسیدگی به اعتراض کسانی که یارانه آنها در جریان اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، قطع شده است، گفت: بررسی‌ها دقیق، با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری‌ها و تفکیک بین حساب‌های تجاری و شخصی انجام شود تا حقوق ملت کاملا مورد توجه قرارگیرد و حق کسی پایمال نشود.

وی تاکید کرد: یارانه کسانی که در بررسی‌ها، صلاحیت آنها برای دریافت یارانه احراز شده است به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار