فرماندار شهرستان نکا از خبرنگاران خواست تا غیر از نشست خبری، در همه ی حوزه ها همچون؛ تولید، کشاورزی، اقتصاد و ... نیز فعالیت نمایند و همچنین با توجه به اغتشاشات اخیر، در حوزه فضای مجازی نیز کار کنند
کد خبر: ۱۰۷۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ 09 October 2022

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار شهرستان نکا در نشست خبری خود با خبرنگاران شهرستان در عصر روز شنبه در محل فرمانداری، بعد از آشنایی با همه ی خبرنگاران و رسانه های آنها گفت: درصدد هستیم تا بعد از فیلترینگ فضای مجازی یک شبکه ی قوی با دو هدف مهم در شهرستان نکا راه اندازی کنیم تا اول اینکه، مردم شهرستان از تمامی وقایع در حوزه فرمانداری مطرح شوند و دوم اینکه، آن اتفاقات و وقایع را مورد تحلیل قرار دهند و ما با جمع آوری آنها، نقاط ضعف و قوت خود را به مسئولین ذیربط انتقال دهیم تا باعث پیشرفت و سازندگی شویم.  

اولین نشست خبری هم اندیشی خبرنگاران با فرماندار نکا
اولین نشست خبری هم اندیشی خبرنگاران با فرماندار نکا  

بابائی گفت: سعی میکنیم در تمام جلسات اداری و بازدیدهای مربوط به فرمانداری از همه خبرنگاران دعوت نمائیم و قصد داریم چند روز آینده یک نشستی با تمام روابط عمومی ادارات داشته باشیم تا از آنها بخواهیم در جلسات اداری مربوط به خود از همه خبرنگاران دعوت کنند و با همه ی آنها در ارتباط باشند. 

اولین نشست خبری هم اندیشی خبرنگاران با فرماندار نکا  

وی با اشاره به اینکه، جمهوری اسلامی در اکثر زمینه ها قوی است، اما به کمک خبرنگاران نیاز دارد، تاکید کرد: لذا از شما نخبگان شهر میخواهیم ما را یاری کنید و سطح کار رسانه ای را در شهرستان بالا ببرید و باتوجه به اینکه، استراتژی رسانه ای ما پدافند است، در حال حاضر باید آفندی باشد.

فرماندار شهرستان نکا از خبرنگاران خواست تا غیر از نشست خبری، در همه ی حوزه ها همچون؛ تولید، کشاورزی، اقتصاد و ... نیز فعالیت نمایند و همچنین با توجه به اغتشاشات اخیر، در حوزه فضای مجازی نیز کار کنند تا دیگر شاهد شرکت نوجوانان در اغتشاشات نباشیم چراکه دشمن در فضای مجازی روی سنین پایین که هیچ خاطره ای از دفاع مقدس ندارند، برنامه ریزی کرده است.

رئیس خانه مطبوعات شهرستان نکا نیز، در این جلسه با بیان اینکه، ما نیاز به یک هم افزایی رسانه ایی در شهرستان نکا داریم و رکن اصلی این هم افزایی، مدیران دستگاهها هستند گفت: در این راستا باید ارکان رسانه ها و تشکیلات رسانه ای شهرستان را بشناسیم.

ایمان حبیبی اظهار کرد: اولین رکن مدیران، مسئولان و دستگاهها هستند که روابط عمومی ادارات نقش بسیار ویژه ای دارند. قشر دوم نخبگان و تریبون داران هستند ، و بعد از آن خبرنگاران دارای شناسنامه و فعالین رسانه هستند که باید برایشان برنامه داشته باشیم که نیاز به کمک همه ی مسئولان برای ساماندهی رسانه ها در شهرستان داریم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
لایک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار