کد خبر: ۱۰۹۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 14 February 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران ،در همین راستا به‌ منظور ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و به نام ۸ شهید هنرمند از شهدای والامقام انقلاب ، کاشت نهال توسط انجام شد.
در این مراسم به یاد شهدای هنرمند شهید جعفر سجده ای – شهید حسین چهارده چریک – شهید عبدالحمید اسماعیلی – شهید احمدرضا تاجگردون – شهید مسعود پورویس – شهید سیاوش فوالادی وندا – شهید خلیل مندنی زاده – شهید خدابخش انصاری نهال غرس شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در این خصوص گفت: کاشت نهال به ‌منظور گرامی داشت یاد و خاطره‌ی شهدا، بی‌شک اذهان را معطوف به فرهنگ جهاد و شهادت می‌کند و در شرایط کنونی این‌گونه اقدامات نمادین می‌تواند بیانگر بخشی از روح آرمان‌خواهانه مردم این مرزوبوم باشد.
اورنگ نارکی با بیان اینکه شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند گفت: همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه ‌سازان درحرکتی نمادین از آنها یاد کنیم.
وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرامش امروزمان را مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی‌های ایثارگران هستیم، افزود: این انقلاب به راحتی به دست نیامد و فرزندان ایران زمین برای تحقق آن تلاش‌ها و مشقتهای فراوانی را تحمل کردند.
در ادامه هم یدالله مرادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را پرورش داد، تصریح کرد: شهدای گرانقدر نیز با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و امروزه همه ما موظفیم فرهنگ ناب انقلاب را در بین نسل نوجوان و جوان کشورمان تبیین و ترویج کنیم.


مرادی با اشاره به کاشت ۸ نهال یه یاد ۸ شهید انقلاب اسلامی ایران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران بیان کرد: برگزاری چنین اقدامات فرهنگی ماندگار می‌تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند و می‌بایست افزایش یابد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران کاشت نهال به یاد شهدا را اقدامی ماندگار دانست.
انتهای خبر/فاطمه کریمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار