بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 11 October 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

ثابت قدم: نمی شود که همیشه نگاه کنیم مردم چه می گویند!


تابناک گیلان: شهردار رشت در پاسخ به سوال خبرنگار 8 دی که آیا بهتر نبود که شهرداری با اطلاع قبلی درختان را قطع نمیکرد و با دستگاه های جدید موجود آنها را از ریشه در می آورد و در فضای سبز دیگری میکاشت؟

وی در پاسخ به این سوال  که  شهرداری می توانست درخت ها را با ریشه جا به جا کند گفت: ما نمیتوانیم برای هر کارکوچکی منتظر نظر مردم باشیم و مردم نمایندگانی در شورا دارند که آنها تصمیم میگیرند.

همچنین برای جابجا کردن درختها همراه با ریشه باید در فصل پاییز اینکار انجام می شد که زمان آن برای شهرداری مقدور نبود. خبرنگار ۸دی در ادامه سوال نمود که: چرا شهرداری ۲ماهی صبرنکرد تا پاییز فرا رسد و سپس درختان را از ریشه دربیاورد و در مکان دیگری کاشت نماید که شهردار رشت جواب داد: که ما در این موارد نمیتوانیم منتظر نظر افراد بمانیم و فرصتهایمان  محدود است.


این هم سلفی خواهرزاده نوبخت

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی عکس سلفی خود در کنار معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی را در صفحه اینستا منتشر نمود.

گفتنی است شهردار سابق بخش سنگر از توابع شهرستان رشت و در حال حاضر معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی است.


ofoghi masroor




گمانه های مردم از نفر سوم در شب نا آرام لاهیجان

تابناک گیلان: چند شب قبل بود که صدای شلیک چند گلوله در خیابان گلستان شهر لاهیجان در یک شب بارانی همه را به وحشت انداخت و ساکنان این محله را به بیرون از خانه‌هایشان کشاند. چند دقیقه بعد مردم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند، یک خودرو پراید سفیدرنگ درحالی‌که چراغ‌هایش روشن بود، قتلگاه یک دختر و پسر جوان بود.

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان در توضیح جدیدترین جزئیات این جنایت با بیان اینکه دو قبضه سلاح شکاری ساچمه ای که یکی دولول و دیگری تک لول بوده در محل صحنه جرم و از داخل خودرو کشف شده افزود: این دو سلاح شکاری توسط بازپرس ویژه قتل بررسی شده و دو خودروی پراید و سانتافه واقع در صحنه قتل نیز همان شب جهت بررسی بیشتر به پارکینگ منتقل شده اند.

لاهیجان گزارش داد که وی با بیان اینکه حسین و سارا یکدیگر را می شناختند و خانواده سارا به علت عدم شناخت از حسین به خواستگاری وی جواب منفی داده و با این وصلت مخالف بودند افزود: کارخانه‌دار بودن پدران این دو جوان شایعه است و هر دوی آنها از وضع مالی متوسطی برخوردار بودند و پدران‌شان هم شرکت‌های کوچکی داشتند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه پزشک قانوی اجازه دفن حسین متولد ۱۳۶۲ و سارا متولد ۱۳۶۸ را دو روز قبل صادر کرده است افزود: جسد مقتول جهت دفن به تهران برده شده و جسد حسین نیز در لاهیجان دفن شده است.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه طبق تحقیقات محلی انجام شده و شواهد و قرائن موجود در صحنه قتل، نفر سومی در کار نبوده و این شایعاتی است که بدون سند و دلیل مطرح می شود افزود: گلوله اول از سمت راست به پای مقتول اثابت کرده و از پای چپ وی خارج شده و هیچ گونه گلوله ای بیرون از خودرو به داخل شلیک نشده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان همچنین با اشاره به شایعات مربوط به مالک سلاح های شکاری و شایعات مطرح شده پیرامون دستگیری وی گفت : از مردم می خواهیم که به شایعات بی سند انتشار یافته در فضای مجازی دامن نزنند و اخبار را از طریق منابع رسمی و مورد تایید دنبال کنند.

سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز چندی پیش با اشاره به ماجرای این خواستگاری با بیان اینکه پسر جوان طی تماس هایی به مقتول(دخترجوان) اعلام می کند که قبل از ازدواج بار دیگر همدیگر را ببینند افزود: دختر جوان پس از پذیرش به آدرسی که پسر اعلام می کند رفته و سوار ماشین وی می شود.

وی با بیان اینکه پس از شلیک اول به پای دختر و پس از این که دختر جوان سعی بر فرار از ماشین را داشته، گلوله دوم در حین فرار به مغز وی اصابت می کند که موجب کشته شدن دختر جوان می شود افزود: قاتل نیز پس از قتل دختر جوان، اقدام به خودکشی می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
الکی میگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار