باز هم سهام‌داران پدیده در مشهد و تهران تجمع کردند ؛
سهام‌داران پدیده شاندیز که درباره تصمیم‌گیری‌های مدیران این شرکت درخصوص دارایی‌های آن معترض هستند، با تجمع جلوی ساختمان اصلی پدیده شاندیز در تهران از دادستان خواستند به حقوق آن‌ها رسیدگی شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 13 October 2015
سهامداران پدیده خسته از انتظار چندین ماهه برای روشن شدن وضعیتشان، این روزها را در نگرانی بیشتر سپری می کنند.

دیروز روز تجمعات اعتراضی سهام‌داران پدیده شاندیز در تهران و مشهد بود چرا که علاوه بر پایتخت ، جمعی دیگر از شاکیان سردرگم ، با تجمع در مقابل استانداری خراسان رضوی خوستار تعیین تکلیف سهام و روشن‌شدن وضعیتشان شدند.
این سهامداران معترض که شعارنوشته‌هایی همچون «٩ ماه وعده شنیدیم اما عمل ندیدیم» و «جدی هستیم» نیز همراهشان بود، از مسئولان پدیده می‌خواستند تا به سوالاتشان جواب دهند.

سهامداران می‌خواهند که مسوولان پدیده در جمعشان حاضر شوند و در قبال سوالاتشان پاسخگو باشند، اما انگار این روزها دیگر کسی حاضر نیست در کافه پدیده دور پاتیناژ بنشیند و به حرفهای مردم گوش دهد یا پاسخ گوید!

از سوی دیگر سهامداران منتظر انتشار بیانیه سوم شرکت به منظور شفاف ‌سازی فعالیت‌ها هستند، آن‌ها دل پر دردی دارند از روزگاری که چندین ماه است به آنان سخت گرفته است.

در بین مدیران پدیده هم دو دستگی دیده می‌شود، ظاهرا عده ای که از چند ماه پیش همه گزینه های روی میز را پایین ریختند و روی سرمایه گذاری حساب کردند که هنوز دست به پول نشده، پس از رد سرمایه گذاران پیشنهادی دیگر راه حلی برای این مشکل پیدا نکرده اند. ایده ها و راه حلهای قبلی عملا بی ثمر شده اند و شاید به خاطر این باشد که نمی‌توانند به درستی به جمع بندی برسند.

همچنین پایگاه خبری عصر هشتم در رابطه با مهمترین مسئله این روزهای پدیده نوشت : این روزها بیش از همیشه به نظر می رسد در پدیده نیاز است که یک نفر باشد که حرف آخر را در مجموعه بزند!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
باید داستان مشهد جواب بده پس کوه اقای پهلوان اقای دادستان شما قول دادی گفتی نهار روز بعد مهمان منه پس کو همتون دروغ میگین ما خودمان سهم خودمان از ساختمانها میبریم
رضا ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
توجه توجه
همه توجه داشته باشید منظور از اصل پول همان هر سهم 12072 تومان است اگر غیر از این عمل شود ظلم بزرگی به سهامداران شده زیرا با پول سهامدار پروژه رونق گرفته ولی اکنون طی یک سناریو مردم را میخواهند حذف کنند و این یعنی اینکه مردم متضرر میشوند در سخنان دادستان هم قبلا دیدیم که عنوان شد پدیده باید هر سهم را 12072 باز خرید کند ...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
خدا از باعث و بانی این همه ظلم و نا عدالتی نگذره 1 سال شب و روز ندازم خدا لعنتشون کنه
ملک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
سلام به دوستانی که خودشان را عاشق سینه چاک آقای پهلوان معرفی می کردند
بفرمایید آقای پهلوان شما که صحیبت از سرباز ملت و مدافع اقتصاد مقاومتی می کردید؟
چرا با احساسات مردم ساده و مسلمان بازی می کنید؟
شک نکنید که پیش خداوند و مردم روسفید نخواهید بود و بترسید ازشب اول قبر گکه نتوانید جواب پایمال کردن حقوق مردم را بدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
سلام،عزیز من شما که نگران بودی چرا سهام خریدی؟پولتو میبردی بانک!سهام یعنی ریسک! موضوع دوم مشکل پدیده که فقط دست مدیران شرکت نیست! مجوزات لازم هنوز کاملا صادر نشده!
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
اون که همیشه میگفت پشته مردمه حالا کجاست؟ همتون عین همید...دروغ گفتن و بدبخت کردن این دولت و مکیدن خونشون از کارهایه اصلیتونه...لعنت ب کسایی که استارت این نابودی رو زدن....خیلی ها مردند..جواب جون اون هارو کی میده؟ خدا هیچی نمیگه...شماها شورشو دراووردید...لعنت بهتون...نفرینو لعنت این همه سهامدار به شما ...ازتون نمیگذریم...
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
پهلوان ... پول مارازودبده
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
## مهم مهم مهم # به نام خدا.باسلام واحترام خدمت جناب آقای ( قباد افشار) رئیس سازمان اموراراضی کشورمن یک سهامدارجزء شرکت پدیده شاندیزازشما فقط بخدا پناه می برم وسئوالی از جنابعالی دارم شما لطفا بفرمائید تاکنون درمرغوب ترین وخوش آب هواترین نقاط ایران عزیزمان درکدام نقطه ایران برای ( یک مترمربع زمین دومیلیون پانصد هزارتومان ) جریمه گرفته اید.؟درمنطقه گردنه حیران صدها هکتارجنگل بکررا ازبین برده وویلاههای چند میلیاردی ساختند ودردماوند وحاشیه تهران وجاهای دیگری که بیان آن صلاح نیست اگرجمع کنید به هزاران هکتار بالغ میشود اگرکارشناسان شما برای هریک متر مربع جریمه ای معادل (25000000 ) ریال گرفته شده پس ما نیاز به صدورنفت نداریم چرا درایران عزیزما قانون برای سرمایه داران زالو صفت با قشرضعیف یکسان اجراء نمیشود این جریمه برچه مبنای کارشناسی تعین شده مطابق قانون جاری کشور جریمه باید توسط هیئت کارشناسان ذیصلاح قوه قضائیه باید تعین شود ونه کارشناسی که مدرک افتخاری گرفته باشد ویا در یک جلسه شیرینی خوران وچای خوران جهت نقره داغ کردن گروهی سهامدارجزء ویا فرمایشی مقدارجریمه تعین گردد خدا به فریاد برسد که داد رسی نداریم باتشکر (25/ 7/94 )
راحیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
تیر هدف سمت حاجی پهلوان نگیرید اون بنده خدا که داشت کارش می کرد. این لعنتها رو به کسی بفرستید که چوب لای چرخ این بنده خدا دادند.اگه منصفانه نگاه کنید اون موقع که از دریافت سودهاتون خوشحال بودید و صداتون در نمی اومد حالا هم باید سکوت کنید و صبوری به خرج بدید تا مشکل حل شه و گرنه با دادو بیداد و تهمت که مشکلی حل نمیشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار