کد خبر: ۱۱۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 14 October 2015

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: با هدف کاهش معضلات ترافیکی 5 طرح ترافیکی در کرج به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی ظهر امروز در نشست با مدیران شهرداری‌های کرج اظهار داشت: یکی از معضلات این کلانشهر ترافیک است که باید تدابیر اساس برای رفع این مهم اندیشیده شود.

وی افزود: در این راستا و با اقدامات کارشناسی شده پنج طرح ترافیکی در کرج به تصویب رسیده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج این پنج طرح را شامل اصلاح هندسی، تعریض و ایجاد رمپ در محورهای مواصلاتی نقاط پرتردد و ... عنوان کرد.

افضلی عنوان کرد: ترافیک در کرج مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است که در صورت عدم توجه به این معضل در آینده نه چندان دور با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: طرح ایجاد رمپ خروجی بلوار شهید مدرس به باند شرق به غرب اتوبان تهران ـ قزوین و ایجاد دسترسی لاین کندرو به تندرو در محور غرب به شرق جاده مخصوص تهران ـ کرج در محدوده قبل از دور برگردان گرمدره به تصویب رسیده است.

این مسئول افزود: عملیاتی شدن تعریض خیابان خاتم‌الانبیاء حد فاصل جاده مخصوص ـ اتوبان و همزمان برداشتن نیوجرسی این مسیر و احداث رفیوژ میانی، ایجاد دسترسی از لاین غرب به شرق اتوبان به منتهی الیه غربی بلوار احمدیه و اجرای فاز اول اصلاح هندسی میدان حافظ در ضلع شرقی و محور دوراهی چالوس ـ کرج از دیگر طرح‌هایی است که به تصویب رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار