همزمان با ششمین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛
پروژه آب‌رسانی به روستای طوسکلا با محوریت ۶ روستا در واحد آب‌رسانی شهید اسفندیاری، با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 29 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز سه‌شنبه ۷شهریورماه ۱۴۰۲ ، در ششمین روز از هفته دولت، پروژه آب‌رسانی به روستای طوسکلا با محوریت ۶ روستا در واحد آب‌رسانی شهید اسفندیاری، با حضور علیپور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مازندران و خدابخش پور معاونت بهره برداری آب فاضلاب مازندران مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا و چند تن از مدیران شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد تومان با دستان پدر شهید مدافع حرم سالخورده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

افتتاح پروژه آب‌رسانی شهدای طوسکلا با اعتبار ۷میلیارد تومان  

پروژه آبرسانی مجتمع فاز ۳ شهدای طوسکلا با محوریت خط انتقال روستاهای « اطرب ، بهزادکلا ، آجند ، ملیج‌گاله و گلچال سر بخش مرکزی نکا » ، به طول ۸ کیلومتر با هزینه‌ایی بالغ بر ۷ میلیارد تومان، از محل صندوق توسعه به بهره برداری رسید.

خاطرنشان می‌شود: در ایام هفته دولت پروژه دیگری در روستای سیدخیل زارم از بخش هزارجریب با عنوان خط شبکه توزیع به طول ۲ کیلومتر و احداث مخزن ۵۰ هزار معکبی با هزینه ۳ میلیارد تومان از محل استانی و صندوق توسعه به بهره‌برداری رسید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار