خطیب موقت جمعه شیراز: همه می‌دانیم که مهار تورم یک فرایند زمان بر است، اما نکته‌ای که قابل توجه است اینکه برخی از عوامل تورم زا قابل مدیریت است از جمله مهار نوسانات ارز که توسط یک سری دلالان و صرافی‌ها ایجاد می‌شود و آن‌ها به دلخواه نرخ ارز را افزایش می‌دهند و این بر روی افزایش هزینه‌های مردم از جمله هزینه اجاره بها تاثیر می‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 28 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: خطیب موقت جمعه شیراز گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در جریان جنگ غزه از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم مظلوم فلسطین دریغ نکرده و هرآنچه که می‌تواند را برای نابودی مردم مظلوم این سرزمین به کار گرفته است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی، در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: شاهد هستیم که رژیم ددمنش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار حتی از سلاح‌های نامتعارف نیز استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: این رژیم حتی از حمله به بیمارستان نیز ابا ندارد و در جریان حمله به بیمارستان غزه بیش از هزار نفر که اکثرا کودکان و زنان بودند را به شهادت رساند.
او اظهار کرد: جنایت‌های اسرائیل خبیث آنقدر وسیع و دلخراش است که در بسیاری از کشور‌های جهان از جمله آمریکا و اروپا که از متحدان اسرائیل هم هستند مردم به خیابان‌ها آمدند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند، اعتراضاتی که همچنان نیز ادامه دارد و روز به روز هم در حال گسترش است.
وی گفت: حتی برخی از نظریه پردازان جامعه شناس نکات بسیار ارزشمندی در رابطه با افول و غروب رژیم صهیونیستی مطرح کردند و این نور امیدی است که در دل همه به ویژه مردم فلسطین تابیدن گرفته است.
امام جمعه موقت شیراز، باقدردانی از زحمات دولت مردمی سیزدهم و اهتمام دولتمردان به رفع مشکلات و کاستی‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب امسال هم همانند سال‌های قبل محور شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است را مباحث اقتصادی قرار دادند.
حجت الاسلام محمودی افزود: همه می‌دانیم که مهار تورم یک فرایند زمان بر است، اما نکته‌ای که قابل توجه است اینکه برخی از عوامل تورم زا قابل مدیریت است از جمله مهار نوسانات ارز که توسط یک سری دلالان و صرافی‌ها ایجاد می‌شود و آن‌ها به دلخواه نرخ ارز را افزایش می‌دهند و این بر روی افزایش هزینه‌های مردم از جمله هزینه اجاره بها تاثیر می‌گذارد.
وی ادامه داد: این نوسانات نرخ ارز موجب استرس و اضطراب روانی هم می‌شود که کمتر از مشکلات معیشتی نیست.
او اظهار کرد: چندی پیش تعداد زیادی از این دلالان در شهر شیراز جمع آوری شدند و انتظار است در تهران هم این افراد جمع آوری شوند و مسئولان و متولیان امر، صرافی‌ها و سایت‌های اینترنتی که باعث نوسان نرخ ارز می‌شوند را نیز مدیریت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار