سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم فدراسیون باهوش عمل کند و تیم ما را محروم نکند، چون فکر نمی‌کنم اتفاقی رخ داده باشد.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 02 November 2023

به گزارش تابناک تبریز، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز دو تیم تراکتور و نساجی مازندران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور پس از پایان این دیدار، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوب بازی کردیم. ما امروز در حمله و دفاع خوب بودیم. در ضربه های آخر هم خیلی خوب بودیم. مقابل یک تیم خوب توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در ادامه افزود: در واقع ما این هفته روی ضربه های ایستگاهی کار نکردیم و تلاش می‌کنم در این فصل انجام دهیم. تیم ما تیمی است که اگر تمرکز داشته باشد ضربه زدن به آن سخت است. به آن هدفی که می‌خواستم رسیدیم. بچه ها به یکدیگر کمک کردند و بزرگ شده بودند.

سرمربی تیم تراکتور در ادامه خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم به ریکاردو کارت زرد ناحق داده شد. فکر می‌کنم داور باید کارت ها را برای چیزهای مهم تر که در زمین رخ می‌دهد نگه دارد البته این نظر من است. در مورد کارت قرمز مستقیمی که به ریکاردو داد، به نظرم قرمز نداشت. در واقع من چیزهای بدتری در زمین می بینم که باید آنها کارت قرمز بگیرند. یکی از آنها ضرباتی بود که بازیکنان نساجی به بازیکنان ما زدند و دو قلوی پای آلوز پاره شد، اما کارت قرمز به کسی داده نشد. امروز به ناحق به ریکاردو کارت داده شد.

وی در پایان عنوان کرد: من هیچ وقت طرفدار این نیستم که به کسی در ورزشگاه توهین شود، اما وقتی ما خارج از خانه هم بازی می‌کنیم به ما هم بی‌احترامی می شود و فکر نمی‌کنم فدراسیون تا حالا کسی را محروم و یا جریمه کرده باشد. وقتی ما به زمین های دیگر می‌رویم هرچه که می‌خواهند به ما می گویند. البته که نباید این اتفاق ها رخ دهد اما فدراسیون هم کسی را محروم نمی‌کند. ضمن اینکه چرا باید هواداران ما را جریمه کنند؟ آیا داور مهم تر از ما است؟ به هر حال نباید فرقی با کسی داشته باشد. همه این اتفاقاتی که رخ می دهد اشتباهات است. اگر توهینی شود، حالا فرقی نمی‌کند این توهین به داور، بازیکن و یا کسی دیگر باشد، در مجموع این رفتارها توهین به شخصیت است. امیدوارم فدراسیون باهوش عمل کند و تیم ما را محروم نکند، چون فکر نمی‌کنم اتفاقی رخ داده باشد که بخواهند تیم ما را محروم کنند.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :