کد خبر: ۱۱۳۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱ 06 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، شايد ته‌لنجي به گوشمان بسيار آشنا باشد ولي پديده‌اي كه اين روزها در اطراف بندر مهم و استراتژيك اميرآباد به چشم مي‌آيد شغلي بنام ته‌باري است. در ميان انبارها و سوله‌هاي متعدد و فراوان و با وجود شركتهاي حمل و نقل و كاميونهاي بسيار جهت دپو و بارگيري غلات وارداتي و رونق خوب اقتصادي و تبادل نقدينگي بالا ،گاهي اختلاف طبقاتي در اين منطقه از زمين تا هفت آسمان است. همانطور كه در ويدئو واضح است اين دختركان سرزمينم به جاي تحصيل و دلبري كردن براي پدرانشان روانه شغلي بنام جمع‌آوري ته باري مي‌شوند. طفلان معصوم از طلوع آفتاب علي‌رغم خطرات جاني و ييماري‌هاي فراوان در فصول متمادي از اتاق خالي كاميونها به اميد مشتي جو و ذرت بالا مي‌روند تا شبانگاه با فروش اين چند كيلو ريالي عایدشان شود.به اميد روزي كه دختران و پسران سرزمينم معني آرزو كردن را بياموزند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه صادقی مرشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
عرض سلام و احترام/
استاندار محترم...
موضوع:( شکایت از واحد تخلفات... )
در سال 80 بدون هیچ گونه تحقیق و گفتگو و بررسی، به جرم انجام فریضه الهی( امر به معروف...)و به بهانه دخالت در امور، با 30 سال سابقه کامل که اسناد و مدارک آن موجود است، بوسیله واحد تخلفات اداره کل آموزش و پرورش مازندران، بر کنار گردیدم.
لازم به ذکر است که این جانب پیرو سال ها تحصیل، در زمینه این فریضه الهی( امر به معروف و نهی از منکر) که همان اصل 8 قانون اساسی نیز می باشد، دارای گواهی نامه معتبر مربی گری امر به معروف... از مؤسسه محترم موعود، و مشغول خدمت و فعالیت های دینی و اجتماعی نیز می باشم. /
التماس دعای فرج _
يا صاحب الزمان"عج" ادرکنی*
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار