مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: باید نسبت برنامه‌ها را با نماز بسنجیم، مسجد هم محور باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 30 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، محسن روحی، امروز در اولین دوره آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، حوزه جوانان و زنان را موضوع مهمی خواند و با بیان اینکه دشمن هم این دو را هدف گرفته و در اغتشاشات سال گذشته نیز به این حوزه‌ها ضربه‌هایی وارد کرد، اظهار داشت: البته این به معنای آن نیست که نظام تاکنون برنامه‌ای نداشته، زیرا زنان تحصیلکرده و نخبگان جوان زیادی که داریم حاکی از توجه نظام به این دو قشر است.

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی شمال استان کرمان سپس به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مسجد اشاره و آن را به عنوان یک پایگاه محله‌ای مهم مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید برای انس و حضور بیشتر زنان و دختران به مسجد برنامه‌ریزی کرد.

وی عنوان کرد: باید نسبت برنامه‌ها را با نماز بسنجیم و در حوزه مسجد هم همین است که محور باشد و بقیه برنامه‌ها را در نسبت با مسجد در نظر بگیریم.

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی شمال استان کرمان متذکر شد: اولین نگاه کانون‌های تخصصی خواهران باید این باشد که نسبت خواهران با مسجد را تعریف کند، زیرا مسجد کانون بسیاری از تحولات بوده و سفارش‌های زیادی راجع به آن داریم.

روحی توجه به خلق مخاطب مهم در برنامه‌های کانون‌های خواهران را مورد تاکید قرار داد و توصیه کرد: خود را گرفتار انبوه فعالیت‌های فرهنگی نکنید، فضای عمومی را باید درگیر کرد و شما نقش اساسی در جذب نوجوانان و کودکان دارید.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار