نماینده انصارالله یمن در جبهه مقاومت گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه، مدیون راهبردهای دقیق امام خامنه‌ای است.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 02 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سلیم المنتصر رابط انصار الله یمن در جبهه مقاومت عصر امروز در همایش سیاسی کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: بدون تردید پیروزی رزمندگان غزه بر نبرد در تمامی اراضی فلسطین تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و موجب افزایش روحیه مردم و رزمندگان فلسطینی و متحدانش از یکسو و سست شدن اراده تکفیری‌ها و همراهانشان از سوی دیگر خواهد شد.

وی گفت: راهکار‌های سیاسی بر اساس واقعیت‌های میدانی و میزان توانمندی‌ها در جبهه نبرد تعیین می‌شود؛ در حال حاضر معادله قدرت به نفع رزمندگان فلسطینی است و به همین دلیل نیز در صورت آغاز فعالیت‌های سیاسی، راهکار‌های ارائه شده معقول و منطقی‌تر خواهند بود.

وی از پیش بینی رهبر انقلاب از پیروزی قریب الوقوع مقاومت تقدیر کرد و گفت: مشخص است که امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) با نگاهی آینده نگرانه و دقیق سمت و سوی حرکت امت‌های اسلامی برای رسیدن به نتیجه درست را تعیین و تبیین نموده‌اند و بر همین اساس این اطمینان وجود دارد که حرکت در این مسیر در نهایت به پیروزی منجر خواهد شد چنان که تاکنون رقم خورده است.

رابط انصار الله یمن در جبهه مقاومت افزود: برای ما روشن است که حرکت بر مدار آنچه امام امت اسلامی تشخیص می‌دهد خیر و صلاح ما را تضمین می‌کند؛ این رابطه در زمان امامت امام خمینی (ره) و هم بعد از ایشان تاکنون جریان داشته است.

وی افزود: همه رزمندگان مقاومت، به واسطه تمام دستاورد‌ها و پیروزی‌های بزرگ، بعد از توفیقات الهی، خود را مدیون راهبری‌های حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) می‌دانیم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار