استاندار خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون قدرت معنوی و شجاعت دینی کشور نشات گرفته از قرآن است.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 09 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به حضور پرشور مردم خراسان‌شمالی، اظهار کرد: از تک‌تک مسئولان و مدیران استان تقدیر می‌کنم که بستر برپایی این مهم را در استان فراهم کردند که قرآنی دوستی مردم خراسان‌شمالی با حضور قاریان و داوران در این رویداد نورانی هویدا شد.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب آسمانی و هدایت‌گر است، گفت: این کتاب آسمانی و هدایت گر بزرگ سبب شده تا ایران قوی را به وجود بیاورد و مأمنی برای حمایت از کشور‌های مظلوم شود.

استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه دشمنان متوجه شده‌اند که قرآن کریم نقطه قوت ایران اسلامی است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون قدرت معنوی و شجاعت دینی کشور نشات گرفته از قرآن است، در این راستا دشمنان و مستکبران هر از چند گاهی، در اروپا و آمریکا افرادی را اجیر می‌کنند که به قرآن اهانت کند، آنان می‌دانند شجاعت دینی و استکبارستیزی از قرآن است.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب شجاعت خود را از قرآن دارند و این روحیه شجاعت در دنیا و در قلب‌ها رسوخ کرده است.

حسین نژاد با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی در بخش فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی مسیر توسعه را طی می‌کند، گفت: در سفر رئیس‌جمهور ۱۲۷ میلیارد ریال طرح مصوب شد که مهم‌ترین آن، انتقال آب منطقه سرانی به شهر‌های مختلف استان است که با بهره‌برداری از این طرح، منابع آب‌هایی که اکنون به آشامیدن می‌رسد، برای بخش کشاورزی آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه مهم دیگر استان که در سفر رهبر معظم انقلاب به استان اعتبار گرفت، سد گلمندره در شهرستان گرمه بود که این سد هم اکنون به اتمام رسیده و نقش مؤثر در مهار سیل دارد که در سیل اخیر شاهد مهارشدن روان آب و کاهش خسارت سیل به‌وسیله سد گلمندره بودیم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار