باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات شکایت از کاوه رضایی و روند پیگیری این پرونده در دادگاه CAS را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 11 December 2023

به گزارش تابناک تبریز، باشگاه تراکتور اطلاعیه‌ای مبنی بر آخرین وضعیت پرونده کاوه رضایی منتشر کرد که به شرح زیر است: 

پیرو پیگیری‌های هواداران، به اطلاع می‌رساند: «کاوه رضایی فصل گذشته (۱۴۰۲ - ۱۴۰۱) با عقد قرارداد یک‌ساله به تراکتور پیوست و قراردادش را در نیم فصل مسابقات به صورت یک طرفه فسخ کرد که سازمان لیگ بدون دخالت باشگاه تراکتور، این پرونده را به کمیته تعیین وضعیت ارجاع داد و این کمیته فسخ قرارداد کاوه رضایی را غیر موجه دانست و او را از بازی تا پایان فصل محروم کرد و در ادامه‌کمیته استیناف نیز این حکم صادره را تائید کرد.

 کاوه رضایی سپس با پرداخت هزینه کلان به خاطر حکم صادر شده، علیه فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS (دیوان عالی ورزش در لوزان سوئیس) شکایت کرد که این دادگاه، جلسه‌ای 6 ساعته به صورت آنلاین با حضور کاوه رضایی، باشگاه‌های تراکتور و استقلال و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار کرده و دفاعیات طرفین را دریافت کرد. حکم این پرونده توسط قاضی آلمانی در اوایل بهمن ماه صادر خواهد شد.

فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور منتظر حکم قاضی آلمانی هستتد که اگر فسخ قرارداد بازیکن پذیرفته نشود، شکایت این باشگاه از بازیکن مجدداً به جریان می‌افتد؛ از این‌رو علت اصلی استرداد شکایت از بازیکن همین حالت انتظار است که برای باشگاه و حتی فدراسیون وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :