فرماندار زیرکوه گفت: حال و هوای این شهرستان با حضور شهدای گمنام عاشورایی و حال و هوای سال‌های دفاع مقدس زنده شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 17 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی، فرماندار زیرکوه امروز در مراسم تدفین پیکر شهید گمنام در روستای استند اظهارداشت: حال و هوای این شهرستان با حضور شهدای گمنام عاشورایی شد و حال و هوای ایام دفاع مقدس زنده شد.

وی با بیان این که مردم امروز یک بار دیگر برک زرینی را بر افتخارات شهرستان زیرکوه افزودند افزود: اگر امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی هستیم و جبهه مقاومت در یمن، سوریه، عراق و سراسر خاورمیانه قد علم کرده و استکبار را به زانو درآورده است هم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون مطهر شهدا و پشتیبانی شما مردم عزیز است.

به گفته فرماندار زیرکوه دشمن به فکر از پای درآوردن نظام است و هرجا نیاز بود حضور شما مردم جلوی توطئه دشمن را گرفت و با شکست بدرقه کرد.

غیرتی با اشاره به این که ثمره انقلاب اسلامی حضور همیشه در صحنه مردم است ادامه داد: به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم شهرستان زیرکوه به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است

مقام عالی دولت در زیرکوه تصریح کرد: دشمن برای انتخابات برنامه دارد و به دنبال تضعیف انتخابات است ان شالله در انتخابات پیش رو با حضور پرشور و آگاهانه انتخاب اصلح را انجام خواهیم داد و ثابت خواهیم کرد پای آرمان‌های شهدا و تحقق آرمان‌های امام و رهبری گام برخواهبم داشت و نخواهیم گذاشت دشمن نقشه خود را عملی کند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار