مدیر شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: بیش از ۱۲۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تا دوم دی‌ماه جاری به ۵۷۰۰ کشاورز پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ 27 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، اصغر بازگیر عصر امروز در دیدار فرماندار شهرستان کهنوج با تشریح عملکرد این بانک در حمایت از کشاورزان جنوب استان عنوان کرد: بیش از ۱۲۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تا دوم دی‌ماه جاری به ۵۷۰۰ کشاورز پرداخت شده است.

بازگیر با درخواست از کشاورزان برای پرداخت مطالبات خود برای حمایت از چرخه تسهیلات افزود:

بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال مطالبات غیر جاری (سررسید گذشته، معوق، مشکوک‌الوصول) در جنوب استان که حدود ۱۸ درصد آن در سه شعبه بانک کشاورزی شهرستان کهنوج است، داریم.

مدیر شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان تصریح کرد: از مجموع ۲۸۰۰ هکتار گلخانه‌ای که در جنوب کرمان هست، بیش از ۹۰۰ هکتار آن در شهرستان کهنوج قرار دارد.

بازگیر با اعلام حمایت این بانک از کشاورزان و سرمایه‌گذاران این بخش افزود: توسعه زیرساخت‌های این بخش از جمله ایجاد سردخانه سورتینگ و بسته‌بندی‌های مدرن و همچنین اصلاح گلخانه‌های مدرن و اصلاح کشت در دستور کار قرار گرفته و بخش خصوصی باید ترغیب شود تا سرمایه‌گذاری کند.

مدیر شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی جنوب کرمان با تمام توان حامی کشاورزان خواهد بود.

فرماندار شهرستان کهنوج نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه کشاورزی شغل اصلی مردم منطقه محسوب می‌شود، اظهار داشت: با اقدامات بانک کشاورزی جنوب شاهد تحولات خوبی در زمینه حمایت از بخش کشاورزی هستیم.

علی شعبانی با بیان درخواست امهال وام‌های کشاورزی، بخشش دیر کرد و جرائم بانکی کشاورزان شهرستان‌های جنوبی افزود: باید تلاش شود که کشاورزان به صورت جدی حمایت و مشکلاتشان رفع شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار