مدیر پایانه مرزی بازرگان، از افزایش ٣١.١۶ درصدی آمار عبور و مرور مسافر از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 16 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بهرام سلمان زاده مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت: طی ٩ ماهه گذشته از سال جاری عبور و مرور از پایانه مرزی بازرگان به یک میلیون و ۴١ هزار و ٧٠۵ نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢۴٧ هزار و ۴٧٧ نفر افزایش یافته است. 

وی افزود: در سال گذشته تنها ٧٩۴ هزار و ٢٢٨ نفر پایانه مرزی بازرگان را برای عبور و مرور خود انتخاب کرده بودند، اما افزایش ٣١.١۶ درصدی آمار تردد ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی است. 

سلمان زاده با اشاره به آمار تردد مسافرین ایرانی و خارجی اعلام کرد: مسافرین ایرانی با تعداد ۶٢١ هزار و ٨۶ مسافر سهم بیشترین از تردد‌ها را در مقایسه با مسافرین خارجی به خود اختصاص دادند. 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۴ هزار و ۶۵١ ناوگان مسافری به تفکیک شامل ٢ هزار و ٣٠٣ ناوگان ورودی و ٢ هزار و ٣۴٨ ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. 

مدیر پایانه مرزی بازرگان یادآور شد: این پایانه مرزی به عنوان دروازه اصلی ورود به اروپا و یکی از مبادی اصلی ترانزیت کالا از ایران به اروپا بوده و در مدت زمان ذکر شده، ١۶٨ هزار و ۶۶٨ هزار ناوگان باری از مرز بازرگان تردد داشتند که به تفکیک ١٠۶ هزار و ۴۰٩ ناوگان ورودی و ۶٢ هزار و ٢۵٩ ناوگان خروجی را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار