نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه اعتکاف فرصت مناسبی برای آشنایی با زوایای پنهان دین اسلام به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 19 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر اینکه اعتکاف فرصت مناسبی برای آشنایی با زوایای پنهان دین اسلام به شمار می‌رود، اظهار کرد: از جمعیت ۶۰۰ نفری معتکفان در سال گذشته، بخش قابل توجهی جوانان بودند.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به سرمایه‌گذاری بزرگ دشمن برای انحراف جوانان اشاره و تصریح کرد: باید از فرصت اعتکاف برای آشنایی آن‌ها با زوایای پنهان اسلام استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه گویا ما دچار روزمرگی شده‌ایم، ادامه داد: با تغییر رویه در زندگی باید نسبت به مسائل اطراف خود حساس شویم.
آیت‌الله خاتمی مشکلات ناشی از کمبود بارش‌ها را نگران‌کننده دانست و ادامه داد: چرا جمع نمی‌شویم تا با استغاثه از درگاه خداوند خواهان نزول این برکت الهی باشیم و نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: مطالب مطرح شده در این دیدار راهبردی و راه‌گشا بود که تشویق مردم به امور خیر و همچنین حضور در میادین سیاسی از جمله انتخابات مد نظر رهبری معظم انقلاب بود.
وی با تشریح نظارت مقام معظم رهبری در مورد وضعیت غزه افزود: ایشان اقدام بزرگ ملت یمن در پشتیبانی از مردم غزه را جهاد فی‌سبیل‌الله دانستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار