استاندار آذربایجان‌غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان بود.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 01 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان  ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات، افزود: مردم آذربایجان‌غربی از آحاد مختلف جامعه، از ساعات اولیه صبح امروز در شعب اخذ رای برای تعیین سرنوشت خویش حضور یافتند.

وی همچنین با اشاره به زمان شناسی مردم استان، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان‌غربی همواره در ادوار مختلف ثابت کرده‌اند در انتخابات که نماد مردم‌سالاری دینی است، حضور پرشوری دارند.

استاندار آذربایجان‌غربی به اهتمام جدی عوامل اجرایی انتخابات نیز اشاره کرده و افزود: با آماده‌سازی ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رای، زمینه برای تسهیل حضور مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات فراهم شده است.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه حضور مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات روز جاری گسترده بوده، اضافه کرد: ۴ ساعت یعنی از ۱۸ تا ۲۲ امشب، زمان اخذ آرا تمدید شده و مردم می‌توانند همچنان به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور مردم در شعب اخذ رای، افزود: مردم آذربایجان‌غربی از حق تعیین سرنوشت خود برای توسعه و آبادانی استان استفاده کرده و نمایندگانی متعهد و متخصص را به مجلس بفرستند.

استاندار آذربایجان‌غربی به تاثیر مستقیم آرای مردم در تغییر و بهبود شرایط نیز اشاره کرده و اظهار داشت: با تشکیل مجلسی قدرتمند در کنار دولت قوی، در مسیر رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم گام‌های محکم‌تری برداشته خواهد شد.

معتمدیان در پایان با اشاره به رقابت ۲۹۸ کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، افزود: برای هر کرسی آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی، ۲۵ نفر از اقوام و سلایق مختلف با هم رقابت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار