کاپیتان تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که در هفته دوم رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور عنوان بهترین هافبک را بدست آورد، از روحیه بالای تیمی بعثت کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 21 October 2015

کاپیتان تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که در هفته دوم رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور عنوان بهترین هافبک را بدست آورد، از روحیه بالای تیمی بعثت کرمانشاه خبر داد.

نادر احمدی در جمع خبرنگاران در خصوص بازی گذشته تیم بعثت مقابل ملی پوشان تبریز اظهارکرد: خوشبختانه در بازی گذشته مقابل تیم تبریزی توانستیم با ارائه یک بازی تاکتیکی و تکنیکی به هدف خود که همان کسب 3 امتیاز بود، برسیم.

کاپیتان تیم بعثت کرمانشاه در خصوص انتخاب شدنش به عنوان بهترین هافبک هفته دوم لیگ دسته 2 نیز گفت:تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا تیم نتیجه بگیرد و به نظر من برای این دو برد تمام تیم زحمت کشید وامیدوارم بتوانم این بازی خوب خود را ادامه دهم و بتوانم سهم کوچکی در موفقیت تیمم داشته باشم.

احمدی با بالاخواندن روحیه تیمی بعثت کرمانشاه ادامه داد: به نظر من تیم بعثت کرمانشاه در سطح لیگ یک و حتی لیگ برتر بازی می کند.

وی افزود: برای کسب 3 امتیار به البرز می رویم، البته نه تنها برای این بازی بلکه تیم ما در هر بازی برای برد به میدان می رود و انشالله با ارائه یک بازی خوب با دست پر و با کسب 3 امتیاز به کرمانشاه برمی‌گردیم.

وی افزود: تیم ما چه در مرحله نخست و چه در مرحله بعد در تمام بازی ها برای برد پا به میدان می گذارد، چرا که هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم باید در تمام بازی ها برای برد وارد زمین شویم.

وی اظهار کرد: دو بازی اول خود را با برد پشت سر گذاشته ایم اما نباید بازیکنان بی‌خیال شوند، بلکه باید خیلی محکم کار خود را ادامه دهیم و بتوانیم بردهای متوالی بیشتری را نیز کسب کنیم، چرا که هنوز اول راه هستیم.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته امروز چهارشنبه (29 مهر ماه) راس ساعت 15 و 45 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم فوتبال اکسین البرز می‌رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار