سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: با توجه به لزوم صیانت از منابع طبیعی و بیت المال با هرگونه تعرض به حریم راه‌ها و تخریب منابع طبیعی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 16 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمد ناظری امروز، ۲۶ اسفندماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: تعرض به حریم راه‌های اصلی و روستایی تحت هرعنوانی قابل پذیرش نیست و به بخشداران دستور داده‌ایم از طریق دهیاران وضعیت را رصد و از هرگونه ساخت و ساز در این حریم ممانعت بعمل آورند.

وی ادامه داد: با هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی نیز برخورد خواهد شد و خاطین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرپرست فرمانداری معمولان با اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترکی متشکل از اداره منابع طبیعی و پاسگاه‌های انتظامی سطح شهرستان تشکیل تا با رصد مستمر عرصه‌های منابع طبیعی از هرگونه تخریب جلوگیری و درصورت لزوم برخورد‌های لازم صورت پذیرد.

ناظری با اشاره راه‌اندازی دوربین‌های پایش تصویری در سطح شهر معمولان گفت: با فعال شدن این دوربین‌ها علاوه‌بر کاهش بزه‌های احتمالی در روند پیگیری موارد رخ داده تسریع خواهد شد و نقش بسزایی در امنیت خواهد داشت.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار