فرمانده انتظامی کرمانشاه:
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت در پارک شرقی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 22 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمدرضا یاری اظهار کرد: شامگاه روز گذشته پنجشنبه (دوم فروردین‌ماه) ماموران کلانتری ۲۲ کرمانشاه در راستای تامین امنیت شهروندان در حال گشت زنی در پارک شرقی این شهر بودند که تعدادی از شهروندان به آنان مراجعه کرده و از ایجاد مزاحمت برای حاضران در محل توسط سه مرد جوان خبر دادند.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با حضور در محل گزارش شده، مشاهده کردند سه مرد جوان در حالتی غیر طبیعی موجب ایجاد مزاحمت و سلب آسایش حاضران در محل شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران انتظامی ابتدا با دادن تذکر سه مرد مذکور را به آرامش دعوت کردند، اما آنان بدون توجه به هشدار و تذکرها، با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله‌ور شده و سراکیپ گشت را از ناحیه کتف مجروح کردند.

سرهنگ یاری اضافه کرد: با توجه به موقعیت ایجاد شده و به منظور حفاظت از امنیت شهروندان و همچنین دفاع مشروع از خود، ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح؛ توسط سراکیپ گشت ۲ نفر از افراد مهاجم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زمین‌گیر شدند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به انتقال ۲ متهم مذکور به مراکز درمانی توسط اکیپ فوریت های پزشکی، بیان کرد: پیگیری‌های انجام شده حاکی از آن است که وضعیت عمومی متهمان مساعد است.

یاری همچنین به وضعیت مساعد سراکیپ گشت کلانتری و ترخیص شدن وی از بیمارستان پس از انجام اقدامات درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و ماموران جان برکف انتظامی بدون اغماض و مماشات با افرادی که به هر نحو و با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه به این امنیت خدشه وارد کنند، بصورت قانونی برخورد خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار