مدیرکل صمت استان یزد یزد با بیان اینکه همراهی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در سال 1402 در حوزه سازمان صمت بسیار راهگشا بوده گفت: در سال گذشته 54 مصوبه توسط این ستاد در حوزه سازمان صمت در حوزه های مختلف صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد کاظم صادقیان با بیان اینکه همراهی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در سال 1402 در بخش صنعت و معدن و تجارت بسیار راهگشا بوده است اظهار داشت: مشکلات عمده و مهم واحدهای تولیدی را با توجه به شعار سال در این ستاد مطرح و مرتفع شده است.
وی افزود: این ستاد در زمینه مشکلات ثبت سفارش واحدهای تولیدی ستاد تعداد 22 مصوبه داشته که به طور کامل اجرایی شده همچنین با موضوع صدور پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی 2 مصوبه، درخصوص موارد ارزی مرتبط با واحدهای تولیدی 5 مورد، در زمینه تأمین سوخت واحدهای تولیدی و معدنی بیش از 10 مورد، در راستای ایجاد زیرساختهای واحدهای تولیدی با مصوبه ستاد و همچنین تخصیص تسهیلات واحدهای تولیدی که منجر به احیاء و بازسازی آنها گردیده بیش از 5 مصوبه صادر شده که خوشبختانه تمامی آنها عملیاتی گردیده است.
مدیرکل صمت استان یزد تصریح کرد:همچنین 10 مصوبه درخصوص تسهیل در پرداخت حقوق دولتی معادن بوده که مانع از تعطیلی واحدهای صنعتی و معدنی گردیده است.
وی ابراز امیدواری کرد: در سال1403 که با تدبیر مقام معظم رهبری بعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان کمافی السابق همراهی های حقوقی و قضایی و اقدامی را با بخش صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.
صادقیان در پایان از مجموعه دستگاه قضایی استان بویژه رئیس کل دادگستری و همچنین سایر دستگاههای نظارتی و اجرایی عضو ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار