امامان‌جمعه شهرستان‌های استان تهران تاکید کردند : دولت جعلی اسرائیل در یک تله راهبردی گرفتار است . راه پس و پیش ندارد و گام به گام به مرگ خود نزدیک می شود؛ صهیونیست‌ها این شب‌ها کابوس می‌بینند .
کد خبر: ۱۱۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ 12 April 2024

به گزارش تابناک تهران، ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران ضمن‌محکومیت جنایات رزیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه در فلسطین خواستار برخورد قاطع سازمانهای بین المللی با این رژیم کودک کش شدند .

پس از برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های استان تهران نماز گزاران یکپارچه اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کرده و با مشت‌گره شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بعنوان آن حامی این غده سرطانی سر دادند . 

امام جمعه دماوند : نابودی اسرائیل نزدیک است

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند

با بیان اینکه حفظ دین اسلام و حفظ انقلاب اسلامی آنگونه که از اول بوده و با همان حدود و اصول بر عهده ما و هم آیندگان است، افزود: حرام‌ها و حلال‌ها همان است که حضرت محمد (ص) بیان کردند و نباید چیزی از آن کاسته یا اضافه شود و جمهوری اسلامی ما هم همان است که امام خمینی (ره) بیان کردند با همان اهداف و آرمان‌ها ، باید حفظ شود.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: امروز ، تفکر ضد اسلامی از مغزهای پلیدِ سردمدارانِ آمریکا و غرب تراوش می‌کند؛ آنها با هر حکومت ضد استکباری مخالفند؛ دشمنان اسلام سعی می‌کنند ما را از درون تهی کنند؛ عقاید ما را سست کنند تا بتوانند بر ما غلبه پیدا کنند و کشورهای اسلامی را چپاول کنند.

وی ادامه داد: نفوذ دشمن از راه رسانه‌ها و ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی و ترویج بی بند و باری و رها بودن از احکام شرعی و عقلی ، مقدمه بی‌توجهی مردم به سرنوشت و صلاح کشور را فراهم می‌کند؛ چالش تحمیلی بی‌حجابی به دنبال براندازی فرهنگی و عقیدتی جامعه ایرانی است که در ادامه آن خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند.

ائمه جمعه استان تهران : رژیم اسرائیل در تله راهبردی گرفتار شده و راهی جز نابودی ندارد


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید درباره چرایی حجاب و پوشش و فایده‌های داشتن حجاب و ضررهای نداشتن آن ، با دانش‌آموزان گفتگو کند و آنها را آگاه سازد، گفت: فطرت پاک دختران و بانوان محترم این کشور ، آماده پذیرش حقایق نورانی اسلام است ؛ باید درباره فلسفه عفاف بیشتر صحبت شود.

وی در ادامه با نگاهی به اوضاع غزه در فلسطین نیز گفت: با گذشت ۶ ماه از تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به این سرزمین ، هنوز رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست پیدا نکرده است؛ نیروی زمینیِ اسرائیل در غزه شکست خورده و اخیراً مفتضحانه از خان یونس خارج شده است _ حملات راکتی از غزه به سمت اسرائیل گسترده‌تر شده است _ حملات روزمره حزب الله بیشتر شده است _ محاصره دریایی از سوی یمنی‌ها قوی‌تر شده و حملات حشد الشعبی عراق به بنادر و اهداف صهیونیستی افزایش داشته است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: دولت جعلی اسرائیل در یک تله راهبردی گرفتار است . راه پس و پیش ندارد و گام به گام به مرگ خود نزدیک می شود؛ صهیونیست‌ها این شب‌ها کابوس می‌بینند . کابوس حمله ایران به اسرائیل در ازای حمله آنها به کنسولگری ایران در سوریه به واقعیت تبدیل خواهد شد . زدی ضربتی ضربتی نوش کن !

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: اگر صهیونیست‌ها پس از حمله تنبیهیِ ایران به اسرائیل غلط اضافی بکنند ، سرنوشت خود را به دست خود به نابودی و سیاهی می‌کشانند . !این گوی و این میدان !

امام جمعه موقت شهرستان پردیس:تنبیه رژیم اسرائیل سخت، سنگین وبازدارنده خواهد بود

 امام جمعه موقت شهرستان پردیس گفت: رژیم صهیونستی در جریان حمله به کنسولگری به تعبیر رهبر فرزانه دچار اشتباهی بزرگ شد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد و انتقام خون این سرداران جبهه اسلام گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی تبار در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران اظهار داشت: بنا برمنویات رهبری، جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

وی ادامه داد: سران کشورهای مدعی حقوق بشر، کسانی که دم از تمدن و فرهنگ و انسانیت می زنند نه تنها هیچ واکنشی و محکومیتی نمی‌بینم بلکه سلاح و مهمات ارسال و چراغ سبز هم به جنایت اسراییل نشان می‌دهند و امروز جبهه مقاومت عراق و یمن و سوریه و لبنان و ایران در کنار مردم غزه می ماند و خواهد ماند و این جنایات اسراییل از روی استیصال و واکنش به ضربات کاری که از جبهه مقاومت و حماس خورده هست.

امام جمعه موقت شهرستان پردیس توضیح داد: به تعبیر رهبر عزیزمان که فرمودند مسئله غزه غیرقابل چشم پوشی و نیازمند احساس مسئولیت همگانی هست با توجه به اینکه صبر مردم غزه بر بمباران ها و فشارها ناشی از ایمان اسلامی بود و هست. 

حسینی تبار ضمن گرامیداشت روز ارتش خاطر نشان کرد: ۲۹فروردین روز دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم ،امام خمینی (ره) روز پیوستن ارتش به مردم را با عبارت حکیمانه "لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمگران" نقطه عطف درخشان و افتخار آمیز قلمداد فرمود.

وی به مسئولان توصیه کرد که از تریبون نماز جمعه در سال جدید به مردم گزارش بدهند و اعلام کنند که از مطالبات مردم کدام امور انجام شده و شایسته این مردم نیست که فقط پاسخ پی گیری می شود را  از مسئولان بشنوند، موانع را بفرمایند و از مردم کمک بگیرند امسال سال مشارکت مردم است. 

وی ضمن تقدیر از حضور شهروندان در مراسم ملی و مذهبی ، بیان کرد:در همه عرصه ها خوب بودید ،۲۲بهمن، روز قدس، تشییع شعید طریق القدس شهید محمدی، در همه جا خوب درخشیدید و من از همین جا از مسولین عزیزان از فرماندار و دست اندرکاران دولت در شهرستان می خواهم قدر این مردم را بیش از بیش بدانید؛ تلاش خودتان را مضاعف کنید به مطالبات مردم پاسخ قانع کنند بدهید و آنها را اقناع کنید و با این مردم روراست باشید.

امام جمعه موقت ورامین: مشکلات مردم را از عشق به نظام دور نمی کند


 امام جمعه موقت ورامین گفت: حضور باشکوه و میلیونی مردم در نماز عید سعید فطر ثابت کرد که مشکلات نمی‌تواند مردم را از عشق به نظام و ارزش‌های اسلامی دور کند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) اقامه شد اظهار داشت: نماز عید فطر،مانور دینداری و خنثی کننده تبلیغات شوم رسانه‌های بیگانه و عمال آنها بود که بارها می‌گویند که مردم از دین زده شده‌اند، اما این مناسک عظیم رمضان و عید فطر خط بطلانی بر حرفهای پوچی است، که دشمنان می‌زنند.

وی افزود: ممکن است که مردم از برخی رفتارها گلایه‌مند باشند، اما متن مردم با دین اسلام، قرآن و اهل بیت مأنوس هستند، حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس نیز ثابت کرد که مردم از ارزش‌های اسلامی که مهمترین آن دفاع از مظلوم است دور نمی‌شوند.

محمودی با اشاره به لزوم احداث مصلی در ورامین گفت: در نماز جمعه گذشته جمعیت زیادی از نمازگزاران در خیابان و کوچه جنب مسجد بودند، که از نظر امکانات گلایه‌هایی داشتند و در مناسبت‌هایی همچون روز قدس، عید فطر و… امکانات موجود پاسخگوی نمازگزاران نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت ۳ فرزند و ۳ نوه اسماعیل هنیه، رهبر حماس گفت: تاکنون تعداد زیادی از اعضای خانواده و منسوبین این رهبر حماس به شهادت رسیدند، اما او و همسرش انگشتان خود را به نشانه پیروزی بالا می‌آورند.

وی از مقاومت مردم فلسطین به عنوان یک معجزه یاد کرد و افزود: مردم مظلوم فلسطین روی خرابه‌های غزه نماز عید فطر می‌خوانند، فرزندان غزه بر روی ویرانی‌ها قرآن حفظ می‌کنند، زنان غزه با حجاب کامل فریاد عفت و ایستادگی سر می‌دهند، کودکان غزه با ظرف‌های خالی و گرسنگی جشن عید فطر می‌گیرند و جهان شاهد رقم خوردن صحنه‌های عجیبی از مقاومت در غزه است.

محمودی جنایات کثیف صهیونیست‌ها در کشتار فرزندان فلسطین و مستشاران ایرانی را نشانه به بن بست رسیدن آن‌ها دانست و گفت: آنها به خوبی فهمیدند، که نمی‌توانند، مقاومت را بشکنند و یقیناً فلسطین پیروز این میدان خواهد بود و اسرائیل ضرب شست ایران و مقاومت را خواهد چشید.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب بابت شهادت مستشاران ایرانی تنبیه خواهد شد، گفت: صهیونیست‌ها بدانند، باید منتظر عواقب این جنایات خود باشند و بدانند، این مبارزه تا محو اسرائیل ادامه خواهد داشت.

رودبارقصران 
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذا نُودِیَ لِلصَّلاةِ مِنْ یَوْمِ الْجُمُعَةِ

 نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیست و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا امام موسوی امام جمعه موقت رودبارقصران و با حضور خانواده محترم شهدا مردم مومن وانقلابی ومسئولین منطقه در مصلی نماز جمعه رودبارقصران اقامه گردید.


ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

تجمع اعتراضی مردم فهیم و ولایی رودبارقصران و مسئولین دلسوز در محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی و به شهادت رساندن مردم بی‌پناه و مظلوم فلسطین ، یمن و نیروهای شجاع مقاومت برگزار شد . 

مردم مومن و نماز گزار رودبار قصران آرزوی پیروزی هرچه سریعتر نیروهای مقاومت  ونابودی و ریشه کن شدن رژیم کودک کش اسرائیل  بعد از نماز جمعه در محوطه مصلی نمازجمعه رودبارقصران کردند . 

امروزبه وحدت کلمه  بیشترنیازمندیم


حجت الاسلام علی کنگرلو مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرری درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر ری درسخنانی باتشکراز احاد ملت که در مراسم مختلف بویژه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:در شرایط منطقه امروز به وحدت کلمه بیشترنیازمندیم که مقام معظم رهبری درخطبه های نماز عید فطر به آن تاکیدکردند.


وی افزود: مراسم مختلف که در شهرستان ری برگزار می شود مرهون وحدتی است که توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شاهچراغی ،امام جمعه شهرری با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم ،مسولین شهرستان و احادمردم است

وی افزود :حضورمردم فقط در راهپیمایی محقق نمی شود بلکه یکی از نمادهای آن حضوردرانتخابات مختلف است که مردم درتعیین سرنوشت خود سهیم هستند واین همواره موردتاکیدحضرت امام ره ازبدوپیروزی انقلاب در تاکید بر برگزاری رفراندوم جمهوری اسلامی ،قانون اساسی وتشکیل نهادهای مختلف بوده وهم اکنون هم مقام معظم رهبری بسیاربه آن تاکیدمی کنند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرری بااشاره به شهادت سرداران ومدافین امنیت ونیروی انتظامی  گفت:این انقلاب هرروز برای حفظش شهدای تقدیم می کند لذالازم است باوحدت ودوری از اختلاف به حافظ این نظام مقدس باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت :انتقاد از سکوت حکام کشورهای اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها

امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت گفت: این روزها شاهد سکوت حکام کشورهای اسلامی و داعیه‌داران دلسوزی برای مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.

حجت‌الاسلام عبدالمحمد سعدونی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پاکدشت، اظهار داشت: در ایام عید سعید فطر با گذشت از کینه‌ها، صله ارحام را به جای آورده و از خطاهای یکدیگر بگذریم.

وی با اشاره به اوج جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی و به شهادت رساندن بیش از ۳۳ هزار انسان مظلوم، عنوان کرد: امروز بیش از هر روز دیگر واضح و مشخص شد داعیه‌داران دلسوزی برای اعتقادات مسلمانان، با سکوت و همکاری و هم‌دستی با قاتلان مسلمانان در غزه، نشان دادند در کدام صف قرار دارند.

امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: امروز که کودکان در دامان مادران خود کشته می‌شوند، حکام کشورهای اسلامی چگونه بر اینهمه جنایت علیه مسلمانان بی‌گناه که عید فطرشان به عید قربان تبدیل شد، چشم بسته‌اند.

حجت‌الاسلام سعدونی افزود: فرزندان اسماعیل هنیه، رهبر حماس در روز عید فطر به شهادت رسیدند و او با شنیدن این خبر گفت خون فرزندان من از فرزندان این سرزمین که به خاک و خون کشیده شده‌اند، رنگین‌تر نیست.

وی با اشاره به هراس صهیونیست‌ها از واکنش کشورمان در مقابل اقدام جنایتکارانه آنان در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: آنان از واکنش ایران ترسیده‌اند و حق دارند و بترسند، به برکت خون‌های شهدا جهان خواهد دید که چگونه دست انتقام از آستین فرزندان این مرز و بوم بیرون آمده و انتقام پشیمان‌کننده‌ای به این رژیم خبیث داده خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تقویت وحدت در جامعه، ادامه داد: به فرموده معظم‌له اختلافات نباید موجب یقه‌گیری و جبهه‌گیری جعلی تبدیل شود، نباید اجازه دهیم دشمن از اختلاف میان ما شاد شود.

حجت‌الاسلام سعدونی تصریح کرد: باید مسئولان و مردم با توجه به این مطالبه رهبر انقلاب اسلامی، با توحید کلمه، اتحاد، همدلی و مشارکت را در کشور حفظ کنند.

 شهر حسن آباد و بخش فشافویه

نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است. 

  نمازجمعه این هفته در شهر حسن آباد و بخش فشافویه به امامت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه فشافویه اقامه‌ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار