یک قطعه از آثار عکاسی کوچک ترین عضو گروه عکس آرتونیست تهران مورد پذیرش گروه داوری بیست و پنجمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی German International Photocup 2024 در کشور آلمان قرار گرفت .
کد خبر: ۱۱۶۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ 15 April 2024

به گزارش تابناک رضوی، در این مسابقه سالانه که در چهار بخش رنگی ، تک رنگ ، طبیعت ، بازی و سرگرمی برگزار می شود ، زهرا عطاریانی هنرآموز نخبه ایرانی به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران با یک عکس در بخش رنگی و با عنوان " عکس بگیر " در این نمایشگاه حضوری چند باره و موفق را تجربه کرد .

عکس های پذیرفته شده علاوه بر گالری مرکزی شهر فیلدراشتات به طور همزمان در گالری های کوشرتال ، نکارتال و رمشتال به نمایش عمومی درمی آید . امسال از میان 11 هزار و 146 عکس دریافتی از یک هزار و 86 عکاس از 54 کشور جهان ، تعداد 109 عکس از 109 عکاس در بخش کودکان و نوجوانان زیر 21 سال انتخاب شده است . شایان ذکر است که این موفقیت ، هشتمین حضور این دانش آموز هنرمند ایرانی در مسابقه های جهانی عکاسی می باشد .
برگزاری این رقابت بین المللی برای بیست و پنجمین سال متوالی ، توسط معتبرترین مراجع عکاسی جهان از جمله ، فدراسیون عکاسی آلمان DVF ، موسسه عکاسی D.pixx foto ، اتحادیه جهانی عکاسی GPU با نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عکاسی FIAPانجام می گردد .
علاقه مندان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های منتخب به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.germanphotocup.de مراجعه نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار