امام جمعه اراک:
نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی کنار یکدیگر توانستند مقتدرانه از کشور دفاع کنند و امروز نیز قدرت این نیرو‌ها به دنیا اثبات شده است و امنیت کشور را حفظ می کنند.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ 19 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود:رژیم غاصب صهیونیسم در مقابل هرگونه حرکت علیه کشور، پاسخ سنگین و کوبنده‌ای از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

وی با بیان خوی استکباری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: آمریکا شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، از حق وتو استفاده و با آن مخالفت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیروهای آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

آیت‌الله دری نجف آبادی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ حرمت‌ها، تاکید کرد: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ای در کشور و استان وجود دارد که باید به درستی از آن استفاده شود، یکی از منابع آب است که نباید بیهوده هدر داده شود.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود که هدررفت آب به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار