امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و عملیات وعده صادق شمارش معکوس نابودی رژیم به صدا در آورده است، افزود: اسرائیل در حمایت از خود دچار بحران شده و در برابر حماس زمین گیر شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 19 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار بیان داشت :رژیم مفلوک صهیونیستی در برابر یک گروه جهادی زمین گیر شده و نتوانست اسرای خود را آزاد کند و یا حماس را نابود کند به رغم رجزخوانی که دارد، توان این را ندارد که جبهه جدید را به گستردگی و عظمت جمهوری اسلامی را به روی خود باز کند.

وی افزود : وقتی رژیم منحوس اسرائیل در برابر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مات و مبهوت ماندند و از آمریکا درخواست کمک کرد، پاسخ رئیس جمهور آمریکا عاقلانه بود که گفت هیچ عکس العملی نشان ندهند چرا که می دانند اگر آمریکا وارد جنگ شود تمام ناوها و پایگاه های آنان نابود خواهد شد.

امام جمعه ایلام ادامه داد : تجاوز صهیونیست ها به ساختمان بخش کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، اوج درماندگی این رژیم نامشروع را نشان می دهد همانطور که کودک کشی جزو پیشینه این رژیم قرار گرفته است.

وی افزود : امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است و می خواهد جنگ را در منطقه شعله ور کند تا شاید به عمر این رژیم منحوس چند روزی افزوده شود.

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار ادامه دادد : پاسخ هوشمندانه و قاطع جمهوری اسلامی به این شرارت شایسته تبریک و قدردانی است و این پیروزی قاطعانه در عملیات ترکیبی موشکی و پهبادی وعده صادق، به فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و مردم شایسته ایران اسلامی تبریک عرض می نماید.

وی تاکید کرد : رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که پاسخ ملت ایران به هر گونه تعرض، تجاوز و تهدیدی پاسخی خواهد بود که دشمنان را از درون، از هم پاشیده و متلاشی خواهد کرد، این عملیات نشان داد که وعده امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، صادق است و دشمنان بدانند اگر بصیرتی دارند بفهمند که فرمان این امام با توانمندی نیروهای مسلح بر زمین نخواهد ماند.

امام جمعه ایلام  با بیان اینکه عملیات وعده صادق بخش از توانمندی نیروهای مسلج جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت تا بفهمند که زمان "بزن و درو" گذشته است، اظهار داشت : دشمن با حمله مستقیم به کنسولگری حماقتی کرد که مسیر فرود آمدن موشک های جمهوری اسلامی را بر سرشان هموار کرد.

وی خاطرنشان کرد : اقدام اخیر آمریکا در وتو کردن عضویت فلسطین در سازمان ملل، ماهیت استکباری آن را نشان می دهد، فلسطین را با این همه مظلومیت از حق عضویت در سازمان ملل هم محروم کردند، با اینکه با اکثریت رای عضویت فلسطین در سازمان ملل تایید شد اما آمریکا مانع شد و از قدرت استکباری وتوی خود برای عدم عضویت فلسطین در سازمان ملل استفاده کرد، امید است که روز فلسطین با قدرت خود جای خود را در سازمان ملل باز کند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار