مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از خودکفایی ساخت ۹۳۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از دانش و تخصص نیرو‌های جوان ایرانی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ 07 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛ بهزاد سالاری گفت: پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با استفاده از توان و دانش جوانان شایسته و کارآمد و دستیابی به دانش روز دنیا از استفاده و بکارگیری کالا‌های خارجی بی‌نیاز شده است و با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: در سالی که گذشت، با برنامه‌ریزی و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان کشور در کارگاه مرکزی این مجموعه، بیش از هزار و ۱۰۰ قطعه و تجهیزات کلیدی مورد نیاز ساخته و بومی‌سازی شد.

سالاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ کارکنان و متخصصان این مجموعه توانستند با پیروی از دستورات و قوانین ایمنی بیش از ۳۲ هزار نفر روز کار را ثبت نموده و گامی مهم در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند.

به گفته سالاری، در سال‌های گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی توانسته‌اند با شناسایی دقیق نیازمندی‌های این مجموعه، یک انقلاب تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزنند و بر همین اساس، در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۳۷ مورد عملیات و کار شاخص در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی ثبت شد.

وی ادامه داد: عملیات راه اندازی کارگاه تعمیرات مبدل یکی از اقدامات شاخص سال جاری در جهت پیشرفت و ثبت اقدامات مهم در کارگاه مرکزی می‌باشد که با توان نیرو‌های داخل به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار