استاندار کرمانشاه خبر داد؛
استاندار کرمانشاه از مشارکت ۱۰ هزار نفر در برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵ 10 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی صبح امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت ماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برای ما می‌تواند تکمیل کننده یک جشن ملی باشد و هشت نماینده از استان با حضور پرشور مردم کرمانشاه برای پیشرفت استان آغاز به کار می‌کنند.

وی افزود: دور اول و دوم انتخابات با یکدیگر تفاوتی نداشته و هر دو دارای اهمیتی واحد هستند، در حال حاضر ۲ کرسی از هشت کرسی استان در مجلس شورای اسلامی باقی بوده و امید است امروز با حضور خوب مردم تکمیل شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از مردم استان بابت حضور در دوره اول تشکر می‌کنم و مردم شهرستان در این دوره نیز فعالیت بسیار مطلوبی ارائه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار نفر در فرایند انتخابات در دور دوم فعالیت می‌کنند و با توجه به تغییر شکل در دوره دوم و برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نیاز به آموزش دهی چند جانبه داشتیم که این امر محقق شد.

صحرایی تشریح کرد: آموزش دهی به عوامل اجرایی صورت گرفته و آموزش رای دهی برای عموم مردم توسط رسانه‌ها انجام شده است.

وی تاکید کرد: دولت کنونی در هیچ استانی هیچ نامزدی نداشته و ما مجری فعال و بی‌طرف انتخابات هستیم؛ آراء مردم برای ما محترم است و این امر وظیفه شرعی ما محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: بین برگزاری ۲ دوره با هر چهار نامزد دوره دوم گفتگوی فردی و جمعی صورت گرفته، همچنین جلسات جمعی در استان و کشور منجر به انجام اصلاحات و تغییراتی مانند شکل برگزاری و افراد کمک کننده در فرایند انتخابات شده است.

وی اضافه کرد: ۶۴۵ شعبه شهری و روستایی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه کرمانشاه فعال است، حداقل تعداد افراد واجد شرایط معادل افرادی هستند که در دور اول رای داده‌اند.

صحرایی در پایان ادامه داد: با مجموعه اقدامات صورت گرفته در برگزاری انتخابات الکترونیکی مشکلی نخواهیم داشت، امکان رصد لحظه به لحظه شعب وجود دارد و تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار