بر اساس ارزیابی وزارت نیرو روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در بخش خبر در میان شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور برای چندمین بار حائز رتبه برتر شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ 15 May 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، در نشست مشترک مدیران روابط عمومی بخش آب و آبفای کشور که به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران که با حضور محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا برگزار شد، روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای چندمین بار در بخش خبر حائز رتبه برتر شد و مدیر روابط عمومی این سازمان لوح تقدیر خود را از دستان معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا دریافت کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای مهدی عظیمی فر

مدیر محترم روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

عرصه پویا و فعال صنعت آب کشور همواره وامدار تلاش متعهدانه و اثر گذار کسانی است که می کوشند با چراغ دانایی و خردورزی دست در دست مردمان این دیار در مسیر حفاظت و صیانت از منابع آب محدود کشور آینده ای روشن را رقم بزنند. نیل به این هدف نیازمند تعامل گسترده با مصرف کنندگان منابع آب و افزایش دانش و رشد مسئولیت اجتماعی در قبال مسئله آب است که با اجرای فعالیت های آگاهی رسانی محقق خواهد شد.

بر اساس ارزیابی به عمل آمده سازمان آب و برق خوزستان در بخش خبر در میان شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور حائز رتبه برتر شده است. به پاس تلاشهای ارزشمند جناب عالی و مجموعه روابط عمومی آن شرکت این لوح تقدیر به شما اهدا میشود سلامت و توفیق روز افزون شما را در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران در ذیل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار