نماینده ولی فقیه مازندران در مراسم استقبال از رئیس جمهور
عضو خبرگان رهبری گفت که از طرح نور نیروی انتظامی و گشت ارشاد مدیران که ابتکار آیت الله رئیسی است صمیمانه تشکر داریم و معتقدیم که اینها باید به موازات هم اجرا شوند، از مردم خوب مازندران و حضورشان در سنگرهای مختلف حماسه و شهادت و ایثار، با ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید که در همین اردیبهشت ماه سالروز حماسه شهدای خانطومان تشکر می‌کنیم و همچنین از همه مسئولین بزرگوار استاندار پر توان که واقعا دغدغه دارند و از استاندار قبلی هم تقدیر می کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 16 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم مازندران مردمی بسیار فهمیده مهمان دوست و انقلابی هستند اما دردودل‌های شنیدنی هم دارند.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم استقبال از رئیس جمهور، با تشکر از شور و شعور مردم ولایت‌مدار و مهمان‌دوست مازندران و مرکز استان در استقبال باشکوهی آنها از رئیس جمهور، گفت: از نگاه قرآن وفور و رفاه اگر از معبر اجرای کتب آسمانی و ایمان و تقوا باشد مبارک خواهد بود و سرچشمه برکات فراوانی برای جامعه خواهد بود.

وی افزود: این دولت به تعبیر مقام معظم رهبری علاوه بر تشکر، درخور تمجید است، مازندران فرصت‌های زیادی همراه با چالش‌هایی دارد، گردشگری، طبیعت زیبا، کشاورزی، صنعت، محیط زیست، دام، طیور، شیلات و مهم تر از همه منابع انسانی و جوانان نخبه با تحصیلات عالیه دارد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: از این دولت بخاطر فعالیت جهادی تشکر و تقدیر داریم، از دغدغه‌های شخص رئیس جمهور برای احیای واحدهای تولیدی راکد تشکر می‌کنیم، جشن خودکفایی ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران از نه هزار واحد تولیدی در کشور را شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: از همت رئیس جمهور در مبارزه با فساد، تجاوز به منابع ملی و طبیعی که در سفر گذشته دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی و مبارزه با این موضوع را داده بودند صمیمانه تشکر داریم.

عضو خبرگان رهبری گفت: از طرح نور نیروی انتظامی و گشت ارشاد مدیران که ابتکار آیت الله رئیسی است صمیمانه تشکر داریم و معتقدیم که اینها باید به موازات هم اجرا شوند، از مردم خوب مازندران و حضورشان در سنگرهای مختلف حماسه و شهادت و ایثار، با ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید که در همین اردیبهشت ماه سالروز حماسه شهدای خانطومان تشکر می‌کنیم و همچنین از همه مسئولین بزرگوار استاندار پر توان که واقعا دغدغه دارند و از استاندار قبلی هم تقدیر می کنیم.

این مسئول تاکید کرد: مردم مازندران مردمی بسیار فهمیده، مهمان دوست و انقلابی هستند اما دردودل‌های شنیدنی هم دارند و ان‌شالله مطرح خواهند کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار