مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با توضیح اینکه دانش‌آموزان با کارت شناسایی و شناسنامه عکس‌دار می‌توانند در حوزه‌های امتحانی حضور یابند، گفت: همه اطلاعات دانش‌آموزان در حوزه اجرا موجود است.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 19 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی اسماعیلی با اشاره به مسائلی که درباره دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی برای دانش‌آموزانی پیش آمد که درخواست ایجاد سوابق و ترمیم نمره را داشتند، تاکید کرد: دانش‌آموزان یقین بدانند مشکلی برای ورود به جلسه امتحان نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه در ساعت‌های آینده، این مشکل حل خواهد شد، گفت: دانش‌آموزانی که سال دوازدهم هستند و امسال آزمون نهایی دارند در ساعت‌های آینده کارت ورود به جلسه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و حتی اگر کارت نداشته باشند، از طریق مدارس محل تحصیل، اطلاعات حوزه‌هایی که دانش‌آموزان باید در آن‌ها حضور یابند، ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: برای پاسخگویی به دانش‌آموزانی که برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق جدید برای کنکور در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند در همه مناطق چهارده‌گانه و در اداره کل، میز‌های پاسخگویی برای پرسش‌ها ایجاد شده است و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به مراکز یادشده اطلاعات لازم را درباره اینکه در کدام حوزه امتحان خواهند داشت، کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با توضیح اینکه دانش‌آموزان یقین بدانند مشکلی در روند اجرای امتحانات نهایی و حضور در حوزه امتحانات پیش نخواهد آمد، اظهار کرد: همه پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه شده و زمینه به نحو مطلوب برای شروع امتحانات نهایی که از ۳۰ اردیبهشت آغاز خواهد شد، فراهم است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین توصیه‌ها به دانش‌آموزانی که امتحان نهایی دارند، این است که یک ساعت قبل در حوزه‌های امتحانی حضور یابند تا مشکلی برای ورود نداشته باشند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار