دو تیم نفت و استقلال خوزستان در حالی به مصاف یکدیگر در تهران رفتند که هر دو تیم انگیزه برد داشتند. استقلال خوزستان در تلاش برای تصاحب صدر جدول و نفت تهران هم برای صعود چندپله ای در لیگ تلاش کردند
کد خبر: ۱۲۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 31 October 2015

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار شده است که تیم های خوزستانی کمترین امتیاز را از آنِ خود کردند. استقلال خوزستان که در این دوره از مدعیان قهرمانی است در تهران، نفت را با نتیجه صفر-صفر متوقف کرد.

به گزارش تابناک خوزستان، استقلال خوزستان از ساعت15:30 امروز(شنبه) میهمان تیم فوتبال نفت تهران بود که این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید.

دو تیم نفت و استقلال خوزستان در حالی به مصاف یکدیگر در تهران رفتند که هر دو تیم انگیزه برد داشتند. استقلال خوزستان در تلاش برای تصاحب صدر جدول و نفت تهران هم برای صعود چندپله ای در لیگ تلاش کردند.

بازیکنان استقلال خوزستان در این دیدار را؛ فرناندو خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری (65 حمدالله ابدام)، مهدی زهیوی ( 76 روح الله سیف الهی)، حسن بیت سعید (92 دانیال ماهینی)، عقیل کعبی، اردواردو پریرا، مهدی زبیدی، سیدجلال عبدی با سرمربی شان عبدالله ویسی تشکیل دادند.

همچنین وحید شیخ‌ویسی، مهدی شیری، مهدی مومنی (87 رضا علیاری)، حمید بوحمدان، آرش رضاوند (82 مجتبی حق دوست)، وحید امیری، پیام صادقیان، وحید حمدی‌نژاد‌، سعید لطفی، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری (77 علی قربانی برای نقت تهران به میدان رفتند.

استقلال خوزستان در این بازی، مصاف هوشمندانه ای از خود نشان داد و بازیکنان این تیم، وحید امیری از بازیکنان خوب نفت در بازیهای گذشته در این بازی بخوبی کنترل شد و در نهایت امتیازات این بازی بصورت مساوی تقسیم شد و دهمین بازی بدون شکست استقلال خوزستان رقم خورد.

شاگردان عبداله ویسی با پیروزی در این دیدار می توانستند صدرنشین جدول شوند ولی با این نتیجه صدرنشینی را از دست دادند. آبی های خوزستانی، با این تساوی 20 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند.

هفتمین شکست فولاد

اما در یک دیدار دیگر، تیم فوتبال فولاد خوزستان با یگ گل مغلوب ملوان بندرانزلی شد تا هفتمین شکست فولادی ها در این فصل رقم بخورد و روزهای بد فولاد تداوم یابد.

فولاد خوزستان که در سال های اخیر از مدعیان قهرمانی به شمار می رفت هم اکنون با6 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد.

اسکوچیچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت: پنج بازی را با کارهای بچه‌گانه به تیم های حریف واگذار کردیم، در یک بازی، داور بخاطر پنالتی که داور اعلام کرد باختیم و در یک بازی دیگر گل به خودی زدیم. سرمربی فولاد افزود: امروز هم ملوان با یک ضربه از راه دور به گل رسید و باید در کل بگویم امسال شانس با ما یار نبوده است.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در این فصل ما هشت بازیکن خود را از دست دادیم که حالا آنها در تیم‌هایی مانند ملوان و تراکتورسازی بازی می‌کنند ضمن آنکه اگر فولاد چهار بازیکن سرباز در اختیار می‌گرفت جایگاه مان بهتر از وضعیت فعلی بود. اسکوچیچ همچنین در این نشست خبری گفت: شاید برخی فکر کنند من جادوگر هستم اما اینگونه نیست و من مربی هستم. 

شکست استقلال اهواز در نیمه اول

استقلال اهواز و سپاهان اصفهان هم از ساعت 16 و 50 دقیقه به مصاف یکدیگر رفته اند.  نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.  در دقیقه 25 بازی، سانتر مهدی شریفی، محمدرضا خلعتبری را صاحب موقعیت کرد و وی گل تیمش را به ثمر رساند. 

 در اواسط نیمه نخست این مسابقه، عادل کلاه‌کج از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت شد و جای خود را به بیگدلی داد. 

تکمیلی: خطای شهاب گردان به روی محمد غلامی بازیکن استقلال اهواز سوت داور را به نشانه پنالتی به صدا درآورد تا آشوبی بتواند بازی را به تساوی بکشاند. این بازی در وقت های اضافه با این نتیجه رو به پایان است.

تکمیلی2: بازی استقلال اهواز و سپاهان با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

هفته بدون پیروزی برای فوتبال خوزستان/ استقلال خوزستان 10 هفته بدون شکست/ هفتمین شکست فولاد رقم خورد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار