معاون ارشاد خراسان رضوی:
معاون امور هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فعال شدن انجمن عکاسی این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 01 November 2015
ناصر نبی‌زاده در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع) در نگارخانه رضوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آثار این نمایشگاه که از نجف و بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع) است، دارای نگاه جدیدی بوده که هنرمند آن را دیده و مطرح کرده است.

وی این آثار را نشان‌دهنده نفوذ و فرهنگ ایرانی اسلامی در معماری بارگاه ملکوتی امام علی(ع) دانست و بیان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای تبادل اطلاعات میان هنرمندان عکاسی است، چراکه خراسان رضوی نیز دارای ظرفیت‌های مناسبی برای عکاسانی است که علاقه‌مند به گرفتن عکس از بناها و بقعه‌های زیارتی دارند.

معاون امور هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فعال شدن انجمن عکاسی خراسان رضوی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: هنرمندان خراسان رضوی فرصت بی‌نظیری مانند حرم مطهر رضوی را در مشهد دارند و می‌توانند بر اساس تبادل اطلاعات یکدیگر از زیبایی‌های حرم رضوی در آثار خود بهره‌مند شوند.

نبی‌زاده خاطرنشان کرد: در دی ماه امسال قرار است جشنواره ملی تسنیم در مشهد برگزار شود که بخشی از آن می‌تواند به عکس‌هایی که گرایش مذهبی دارند، اختصاص پیدا کند.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار