مدیرکل بحران استان ایلام گفت:
در ارزیابی خسارت‌ها، مستندسازی مردم از طریق فیلم و عکس ملاک قرار می‌گیرد و جای نگرانی در زمینه پاک‌سازی منازل به‌علت ترس از عدم جبران خسارت‌ها وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 02 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل بحران استان ایلام گفت: در ارزیابی خسارت‌ها، مستندسازی مردم از طریق فیلم و عکس ملاک قرار می‌گیرد و جای نگرانی در زمینه پاک‌سازی منازل به‌علت ترس از عدم جبران خسارت‌ها وجود ندارد.

«احمد کرمی» اظهار کرد: ستاد بازسازی سیل با مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساختمان راه و شهرسازی سابق در نزدیکی بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام تشکیل و مستقرشده و به‌زودی به امکانات و نیروی انسانی موردنیاز تجهیز شده و مکانیسم و نحوه مراجعه مردم برای تشکیل پرونده اعلام و برآورد خسارت‌ها هم‌چنین نحوه مراجعه و ارزیابی کارشناسان از طریق صداوسیما و رسانه‌های گروهی دیگر به مردم اعلام می‌شود.

وی از مردم خواست برای برآورد و اعلام خسارت منازل مسکونی عجله نکنند و پیش از اعلام بنیاد مسکن از هرگونه مراجعه به دستگاه‌های اجرایی و ازدحام در ادارات خودداری کنند.

مدیرکل بحران استان ایلام گفت: مردم در زمینه برآورد خسارت‌های سیل به‌هیچ‌وجه نگران نباشند و نسبت به پاک‌سازی و لایروبی منازل خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ارزیابی خسارت‌ها، مستندسازی مردم از طریق فیلم و عکس ملاک قرار می‌گیرد و جای نگرانی در زمینه پاک‌سازی منازل به‌علت ترس از عدم جبران خسارت‌ها وجود ندارد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار