نماینده مددجویان در آیین تکریم مدیرکل سابق بهزیستی استان عنوان کرد:
خانم اسدی یکی از مددجویان، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به عنوان نماینده مددجویان برای تشکر و قدردانی از زحمات مدیر کل سابق در دوران مدیریت 9 ساله خودش به بیان خاطره ای شیرین پرداخت.
کد خبر: ۱۲۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 11 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، اسدی که یکی از زنان سرپرست خانواده است ضمن خداقوت به دکتر پوریوسف، گفت: من در سال 85 مددجوی بهزیستی شدم و در سال 90 دوران مددجویی من تمام شد.

وی افزود: زمانی که من به بهزیستی آمدم خیلی افسرده بودم. آن موقع در گروه همیار گلستان ارم یک تولیدی را با سرمایه 15 میلیون تومانی که از بهزیستی گرفتیم شروع کردیم!

اسدی با بیان اینکه سرمایه اصلی من اعتماد به نفسی بود که دکتر شکیب به من داد ، افزود: در یکی از روزها خانم دکتر شکیب بدون اطلاع قبلی به محل کار ما آمدند و از کیفشان چند پارچه درآوردند و گفتند باید اینها را برای من بدوزید! اعتماد آن روز خانم دکتر به ما سرمایه من شد.

وی ادامه داد: اعتماد به نفس آن روز باعث شد من تلاش بیشتری بکنم و خودم را پیدا کنم تا جایی که امروز دانشجوی دکترای مدیریت هستم و همیشه دعاگوی خانم دکتر شکیب خواهم بود.

اسدی در پایان به قرائت شعری که خودش برای دکتر شکیب سروده بود، پرداخت تا جلسه حالتی عاطفی به خودش بگیرد.

همچنین در قسمتی از این مراسم ، تهمینه شکیب، مدیرکل سابق بهزیستی استان، اظهار کرد: از بزرگترین فعالیت‌ها در زمان مدیریت بنده همراهی مسوولان، مردم و خیران با بهزیستی و افزایش جذب و تقویت مشارکت‌های مردمی بود به طوری که سال گذشته خراسان رضوی بیشترین مشارکت مردمی را در کشور برخوردار شد یعنی 60 میلیارد تومان کمک مردمی به بهزیستی استان شد.

وی با بیان اینکه افزایش و توسعه خدمات الکترونیکی در سازمان از دیگر فعالیت‌های این دوره از مدیریت بود، ادامه داد: احداث و توسعه ساختمان‌های اداری،‌ تقویت بانک جامع اطلاعاتی به جهت به روز شدن آن‌ها و ارائه خدمات بهتر، گسترش تمایلات بین بخشی، ‌تقویت بهزیستی شناسی، راه‌اندازی اولین آب درمانی برای معلولان، ‌تاسیس درمانگاه‌های دندانپزشکی برای معلولان و توجه به نیروهای بخش آسیب‌شناسی و توجه به فعالیت‌های تخصصی نیز از دیگر فعالیت‌ها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار