تیم فوتبال راهیان کرمانشاه که فصل گذشته از لیگ دسته یک به دسته 2 سقوط کرد، با گذشتن 6 هفته از مسابقات این لیگ هنوز هیچ بازی انجام نداده و همچنان بلاتکلیف است.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 15 November 2015
تیم فوتبال راهیان کرمانشاه که فصل گذشته از لیگ دسته یک به دسته 2 سقوط کرد، با گذشتن 6 هفته از مسابقات این لیگ هنوز هیچ بازی انجام نداده و همچنان بلاتکلیف است.

علی محبی رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال راهیان اظهارکرد: تیم راهیان کرمانشاه از لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل گذشته سقوط کرده و باید امسال در لیگ دسته 2 شرکت می کرد.

وی ادامه داد: مسئولین باشگاه راهیان کرمانشاه معتقدند که حق آنها ضایع شده و به همین جهت علیه سازمان لیگ به دادگاه شکایت کرده اند و منتظر رای دادگاه هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر شش هفته از مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال کشور می گذرد و تیم فوتبال راهیان کرمانشاه هیچ دیداری را انجام نداده است.

محبی اظهارکرد: در چنین شرایطی اگر قانون رعایت شود تیم راهیان کرمانشاه به دلیل عدم شرکت در مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال کشور، باید به دسته پایین تر یعنی لیگ دسته 3 سقوط کند، اما اگر این تیم بتواند ادعاهای خود را در دادگاه اثبات کند حتی ممکن است بار دیگر به لیگ دسته یک برگردد.

وی همچنین در خصوص بحث واگذاری امتیاز تیم راهیان کرمانشاه به تیم استان دیگری گفت: چنین چیزی صحت ندارد و امتیاز تیم راهیان کرمانشاه به هیچ تیم و استان دیگری واگذار نشده است.

گفتنی است: در حال حاضر استان کرمانشاه دو تیم (بعثت و راهیان) را در لیگ دسته 2 فوتبال کشور دارد که تیم راهیان با گذشت شش هفته از مسابقات این لیگ هنوز حضور نیافته و در مقابل تیم بعثت کرمانشاه با کسب 12 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار