با توجه به عبور سیل عظیم عزاداران اربعین از شهرستان سیروان اکیپ ویژه هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به آن‌ها در سه‌راهی کارزان مستقرشده است.
کد خبر: ۱۳۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 23 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، معاون امداد و نجات هلال‌احمر ایلام از استقرار پایگاه هلال‌احمر در سه‌راهی کارزان برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.

«حسین عارفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، اظهار کرد: با توجه به عبور سیل عظیم عزاداران اربعین از شهرستان سیروان اکیپ ویژه هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به آن‌ها در سه‌راهی کارزان مستقرشده است.

وی بابیان این‌که با اعلام هرگونه کمک امدادی بلافاصله نیروها وارد عمل می‌شوند، افزود: تیم امدادی این جمعیت به‌منظور ارائه خدمات به زائران حسینی(ع) شرکت‌کننده در آیین پیاده‌روی اربعین در این جاده ارتباطی مستقر یافت.

عارفی خاطرنشان کرد: در این اکیپ علاوه‌بر انجام کارهای امدادی و راهنمایی، خدماتی از قبیل کمک‌های اولیه، کنترل فشارخون و کنترل علائم حیاتی نیز به مسافران ارائه می‌شود.

معاون امداد نجات هلال‌احمر ایلام یادآور شد: در کنار این چادر اکیپ ویژه هلال‌احمر یک دستگاه ست‌نجات و یک دستگاه آمبولانس مستقرشده است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار