مراسم تجلیل از خانواده نخبه قرآنی یزد که شهادت گونه در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 29 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مصطفی شاه نظری رئیس بنیاد نخبگان استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه حسن دانش از افتخارات استان یزد بوده و هست، اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد نخبگان، تجلیل و تکریم نخبگان است.

وی با اشاره به اینکه حسن دانش مظلومانه در فاجعه منا به لقاءالله پیوست، گفت: امروز وظیفه ماست که از این نخبه قرآنی و افتخار استان یزد برای جوانان و نخبگان استان الگوسازی کنیم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این مراسم اظهار داشت: گمان نمی‌کردیم که ابتدای امسال بزرگداشت این نخبه قرآنی را داشته باشیم و امروز وی در جمع ما نباشد و از خانواده این شهید قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگی، ورزشی و جوانان تعامل بسیار خوبی بین نهادهای استان یزد وجود دارد که شاید در کمتر جایی از کشور چنین همکاری دیده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: برای برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم هم اقدامات خوبی با همکاری ادارات و نهادهای مختلف انجام شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این برنامه و دیگر برنامه‌ها همه دستگاه‌ها همکاری خوبی با ما داشتند و بعضا در بعضی مسائل که تجربه بهتری دارند، حتی جلوتر از ما حرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار