رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی مطرح کرد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بحث تأمین مالی یک ضرورت برای قطعه‌سازان است و با مدیریت بودجه‌ای، واحدهای قطعه‌ساز با مشکل مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 30 November 2015
راضیه علیرضایی در نشست تخصصی شناسایی تأمین‌کنندگان و پیمانکاران وزارت دفاع منطقه خراسان که در ساختمان ساپکو مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تولید قطعات برای صنعت دفاع باید نظام مدیریت کیفیت مجموعه صنایع دفاع در استان نمایندگی داشته باشد و روش‌های ارزیابی را واضح کند و از طرفی نیز باید مجموعه سیستم کیفیت وزارت دفاع باید برای قطعه‌سازان آموزش داده شود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یک سیاست و برنامه بلندمدت برای کشور است و تولیدات داخلی استان برای صنایع دفاع نیز از این موضوع جدا نیست البته باید در بخش‌هایی که نیاز به توسعه برای تولید قطعات صنایع است سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

علیرضایی افزود: علاوه بر سرمایه‌گذاری باید به عمق توانمندی علمی خود دست‌یافته و از قدرت علمی دانشگاه‌ها نیز در واحدهای تولیدی حمایت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بحث تأمین مالی یک ضرورت برای قطع‌سازان است و با مدیریت بودجه‌ای، واحدهای قطعه‌ساز با مشکل مواجه می‌شوند.

علیرضایی تصریح کرد: پایمردی و مقاومت مهندسان و تولیدکنندگان صنایع دفاع ناشی از فرهنگ دفاع و جنگ تحمیلی است به‌ طوری‌ که مردم و تولیدکنندگان در دوران سخت جنگ و تحریم اقتصادی رو پای خود ایستادند و ما باید قدر این فرهنگ اقتصاد مقاومتی را بدانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار