استاندار گیلان:
وی ضمن قدردانی از تلاش های آموزش و پرورش گیلان برای تربیت آینده سازان میهن اسلامی اظهار کرد: معاونان و کارشناسان شورای آموزش و پرورش بسیار خوب و علاقمند فعالیت کردند.
کد خبر: ۱۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، استاندار گیلان در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در سال جاری گفت : آموزش و پرورش استان سال موفقی را پشت سرگذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی نجفی روز یکشنبه در یازدهمین و آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در سال 93 در سالن اجتماعات استانداری در رشت افزود: آموزش و پرورش گیلان با برنامه ریزی و تلاش در سال جاری فضای امنی را ایجاد کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های آموزش و پرورش گیلان برای تربیت آینده سازان میهن اسلامی اظهار کرد: معاونان و کارشناسان شورای آموزش و پرورش بسیار خوب و علاقمند فعالیت کردند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش گیلان در رابطه با مسایل حقوق شهروندی، زیست محیطی و طرح ارتقاء قرائت قرآن کریم و .... به طور جدی فعالیت کرد که البته بایستی در زمینه دو مورد اول تلاش بیشتری شود.

رییس شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فعالیت خوب اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در زمینه آماده سازی واحدهای آموزشی یادآور شد: در سال جاری افتتاحیه های خوبی در گیلان در حوزه مدرسه سازی انجام گرفته است.

نجفی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برگزیده در سال آینده همزمان با روز معلم یادآور شد: ارج نهادن به مقام والای معلم و اساتید دانشگاه بایستی حفظ شود.

وی از زحمات وزیر آموزش و پرورش در رابطه با نگاه ویژه به مسایل استانی آموزش و پرورش قدردانی کرد.



* آموزش و پرورش گیلان به دو هزار و 842 دانشجو معلم نیازمند است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش گیلان به دو هزار و 842 دانشجو معلم نیاز دارد تا در چهار سال آینده بتواند مشکل این اداره کل را مرتفع کند.

مهدی حاجتی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان افزود: طی پنج سال آینده 38 درصد و در 10 سال آینده 58 درصد همکاران آموزش و پرورش گیلان بازنشسته می شوند که با این وضعیت با بحران نیروی انسانی در مدارس مواجه خواهیم شد.

وی وضعیت دانشگاه فرهنگیان ویژه خانم ها را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در رابطه با تحصیل دانشجویان مرد در این دانشگاه بایستی بیشتر توجه شود.

حاجتی خاطرنشان کرد: پنج درصد عوارض شهرداری ها نیز به حساب آموزش و پرورش واریز شده است.

در این مراسم محمدعلی نجفی استاندار گیلان با دریافت لوح تقدیر به امضای علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به دلیل اهتمام به امور شوراهای آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین آستارا، سیاهکل و رحیم آباد به عنوان شوراهای برتر آموزش و پرورش استان گیلان معرفی شدند.

آموزش و پرورش استان گیلان دارای بیش از 376 هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار و 700 واحد آموزشی تحصیل می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار