نماینده مردم ایلام در مجلس:
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های صورت گرفته با وزارت خارجه ، کمیسیون امنیت ملی و رییس مجلس پیگیر لغو روادید برای سفر به کشور عراق هستیم.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 12 December 2015
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های صورت گرفته با وزارت خارجه ، کمیسیون امنیت ملی و رییس مجلس پیگیر لغو روادید برای سفر به کشور عراق هستیم.
به گزارش تابناک ایلام احمد شوهانی روز شنبه در دیدار با مردم مهران افزود: تلاش ما این است ملت دو کشور برادر ایران وعراق با لغو روادید و تنها با داشتن پاسپورت مسافرت کنند .
وی اظهار کرد: به وزارت خارجه اعلام کردیم چرا برای سفر به ترکیه لغو روادید شده اما برای مکان زیارتی عراق این اتفاق نیافتاده است.؟
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حق مردم است که بتوانند بدون تشریفات زاید به زیارت اماکن مقدس ایران وعراق بروند.
شوهانی نقش مردم در پذیرایی از زایران اربعین را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت:حرکت خودجوش مردم در کنار سایر دستگاه های اجرایی باعث شد تا بخوبی از زائران پذیرایی و استقبال شود.
وی اظهار کرد: باید از این فرصت و استقبال مردم سراسر کشور برای تردد مهران در جهت تقویت زیر ساختهای اربعین استفاده کرد.
نماینده مردم استان در مجلس همچنین با اشاره به اینکه منطقه آزاد تجاری مهران موجب شکوفایی اقتصادی و توسعه استان می شود خاطر نشان کرد: لایحه منطقه آزاد تجاری مهران به علت برخی مشکلات به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد که طی هفته جاری دوباره به رای گذاشته می شود.
وی اظهار امیدواری کرد لایحه منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
انشاالا باتصویب منطقه ازادتجاری مهران شاهدشکوفای اقتصاداستان محروم ایلام باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار