نماینده مجلس :
نمایده ایلام درمجلس شورای اسلامی خبر داد: احتمال تصویب منطقه آزاد مهران براساس پذیرش نصف به علاوه یک آرای دیروز نمایندگان مجلس.
کد خبر: ۱۴۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 21 December 2015

نمایده ایلام درمجلس شورای اسلامی خبر داد: احتمال تصویب منطقه آزاد مهران براساس پذیرش نصف به علاوه یک آرای دیروز نمایندگان مجلس.

به گزارش تابناک ایلام،عمران علی محمدی گفت: در تلاشیم رای دیروز مجلس به منطقه آزاد مهران که نصف به علاوه یک آرای نمایندگان کسب کرد مورد پذیرش هیئت رئیسه قرار گیرد.

عمران علی محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: براساس بررسی به عمل آمده مصوبه دیروز مجلس درخصوص مناطق آزاد نیاز به دو سوم آرای نمایندگان ندارد.

وی تصریح کرد: برهمین اساس با رایزنی انجام گرفته با هیئت رئیسه مجلس قرار است مصوبه دیروز مجلس در جلسه هیئت رئیسه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به نطق دیروز خود به عنوان موافق لایحه منطقه آزاد مهران، بیان داشت: در مطالبی که بیان نمودیم به صورت مستند و دقیق شبهات مخالفین را پاسخ و دلایل مستندی ارائه گردید که در نهایت 117 نفر رای موافق دادند، یعنی بالای 50 درصد نمایندگان به لایحه رای دادند اما با دخالت نائب رئیس مجلس ورق برگشت و اعلام شد که نیاز به دو سوم رای نمایندگان دارد.

این نماینده خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از آن موضوع در تذکری به هیئت رئیسه ، اعتراض خود را اعلام نمودم و امروز نیز از کانالهای مختلف اعتراض خود را به هیئت رئیسه اعلام نمودیم که امیدواریم از این کانال به نتیجه برسیم و هیئت رئیسه رای دیروز نمایندگان که نصف به علاوه یک آراء کسب شده بود مورد پذیرش قرار دهند.

وی بیان داشت: اگر از این طریق به نتیجه نرسیم و هیئت رئیسه پس از جلسه ، نصف به علاوه یک آرای نمایندگان را در تصویب منطقه آزاد قبول نکنند، امضای بیش از 50 نفر از نمایندگان گرفته شده و به هیئت رئیسه نیز داده ایم و با پیگیری مجدد بلا فاصله مجددا" لایحه به صحن علنی برخواهد گشت و دوباره رای گیری به عمل خواهد آمد.

نماینده مردم ایلام تصریح کرد: مردم عزیز یقین داشته باشند ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت امیدوارم به برکت قدمگاه زوار عتبات عالیات و خون پاک شهدای ایلام و مهران این موضوع به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار