رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یکدستگاه کامیونت ایسوزو با پسر 11 ساله در جاده همدان - ملایر وی جان باخت.
کد خبر: ۱۵۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 30 December 2015

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یکدستگاه کامیونت ایسوزو با پسر 11 ساله در جاده همدان - ملایر وی جان باخت.

به گزارش ایرنا،سرهنگ مهدی شاکری اظهار کرد: ساعت 7 و 30 دقیقه امروز یکدستگاه تریلی در کیلومتر سه همدان - ملایر و نزدیکی دور برگردان آبشینه با یکدستگاه پراید برخورد کرد.

وی با ذکر اینکه بر اثر این سانحه دو سرنشیبن پراید بصورت سطحی مجروح شدند اضافه کرد: راننده این وسیله نقلیه به جای هدایت خودرو به حاشیه جاده، بهمراه سرنشینان از وسیله نقلیه پیاده و در سطح آسفالت جاده حضور

می یابند.

رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: با توجه به مه آلود بودن این جاده و محدودیت دید خودروی کامیونت عبوری پسر بچه 11 ساله را زیر گرفت.

سرهنگ شاکری اظهار کرد: علت بروز سانحه نخست دور زدن تریلی و عامل سانحه دوئم بی توجهی راننده کامیونت ایسوزو به جلو گزارش شده است.

وی با ذکر اینکه شرایط رانندگی در زمان مه گرفتگی متفاوت است تاکید کرد: باید به دو مولفه توجه به جلو و حرکت با سرعت مطمئنه در شرایط مه گرفتگی توجه شود.

سرهنگ شاکری بیان کرد: با توجه به کاهش دید افقی در زمان مه آلود بودن جاده، باید با سرعتی تردد کرد که در صورت نزدیک شدن به سانحه تصادفی یا مانعی بتوان به راحتی خودرو را متوقف کرد.

وی گفت: رانندگان در شرایط مه گرفتگی باید ضمن روشن کردن چراغهای خودرو و استفاده از چراغ مه شکن با نور پایین تردد کنند.

وی افزود: باید با روشن کردن چراغ های خودرو علاوه بر دیدن مسیر مقابل برای سایر خودروهای عبوری نیز قابل روئیت بود.

62 تیم پلیس راه، 52 تیم راهنمایی و رانندگی و 100 نیروی پیاده راهور امسال در طرح زمستانی پلیس مشارکت دارند.

علاوه بر این تیمها، پلیس راه استان همدان به طور شبانه روزی در سه گردنه مهم و حادثه خیز استان شامل گردنه همه کسی، اسدآباد و آوج حضور دارند.

همچنین 34 پایگاه راهداری، 18 پایگاه هلال احمر، 40 تیم تعمیراتی امداد خودرو، 41 پایگاه مرکز فوریت های پزشکی با 60 دستگاه آمبولانس در این طرح زمستانی پلیس فعال شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار