رییس شورای اسلامی شهر شیراز: هیچ بخش دولتی ظرفیتی همانند آموزش و پرورش در اسکان مهمانان نوروزی ندارد و می توان گفت این وزارتخانه برای اسکان مهمانان در ایام نوروز تدارک خوبی دیده است.
کد خبر: ۱۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 23 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس، غلام مهدی حق دل هنگام بازدید از ستادهای اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش شیراز افزود: هیچ بخش دولتی ظرفیتی همانند آموزش و پرورش در اسکان مهمانان نوروزی ندارد و می توان گفت این وزارتخانه برای اسکان مهمانان در ایام نوروز تدارک خوبی دیده است.

وی بیان کرد: اگر ظرفیت ها و خدمات ارایه شده از سوی وزارت آموزش وپرورش نبود، شهرداری از عهده اسکان مهمانان نوروزی برنمی آمد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فعالیت های آموزش وپرورش در اسکان مهمانان نوروزی باعث شده بخش بزرگی از بار سنگین مالی بر دوش شهرداری ها برداشته شود تا شهرداری ها بتوانند این هزینه ها را در حوزه های عمرانی صرف کنند.

به گزارش ایرنا 18 هزار و 300 کلاس در هزار و 960 مدرسه دراستان فارس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

در شهر شیرازنیز هفت هزار و 569 کلاس در 920 مدرسه، هشت سالن ورزشی، سه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان و سه خوابگاه دانش آموزی و اردوگاه شهید دستغیب برای میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار