معاون حمل و نقل اداره حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل از کاهش ۱۹ درصدی حمل و نقل مسافر در این استان طی روزهای ابتدایی سال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 27 March 2015

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین زاده بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت های مسافر بری اردبیل به خبرنگار مهر گفت: طرح ویژه نوروزی حمل و نقل از ۲۵ اسفند آغاز شده است و تا روز چهارم بررسی ها نشان می دهد حمل و نقل مسافر با ۱۹ درصد کاهش همراه است.

وی افزود: بر خلاف آمار برخی دستگاه ها از افزایش تردد به دلیل اینکه تردد خودروها از طریق دستگاه های تردد شمار در ۲۱ نقطه و شش ورودی اصلی استان سنجیده می شود، ما با کاهش تردد مواجه ایم.

معاون حمل و نقل اداره حمل و نقل و پایانه های استان تاکید دارد که تردد وسایل نقلیه نیز با ۱۲.۴ درصد کاهش همراه است و کاهش ها بیشتر در بخش ورودی مسافران است.

شیرین زاده با بیان اینکه کاهش تردد مسافر نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی است معتقد است یکی از عوامل کاهش شرایط جوی استان است.

وی با اذعان به فعالیت ۴۴ شرکت حمل و نقل مسافربری و هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل اضافه کرد: در عیرن حال سه هزار و ۲۰۰ راننده حرفه ای نیز در زمینه حمل و نقل مسافر ورود کرده اند.

به گفته معاون حمل و نقل اداره حمل و نقل و پایانه های استان این نهاد اجرایی وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری و رانندگان را دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار