رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه برای ایام الله دهه فجر در استان مرکزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷ 29 January 2015

حجت‌الاسلام عباس هاشمی در دیدار اعضاء ستاد دهه فجر با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود چرا که با توجه به اعتراف دشمنان نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

وی افزود: این روزها تاریخی را برای کشور رقم زد که تمامی مردم در صحنه حضور داشتند و با پیروی از خط امام خمینی(ره) چنین تاریخی را برای کشور رقم زدند و هر ساله این رخداد بزرگ را در کشور گرامی می‌داریم.

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی نیز مانند سایر نقاط دیگر کشور غرق در سرور شادی بوده و به این منظور بیش از 4 هزار برنامه در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته از رشد 15 درصدی برخوردار بوده است.

حجت‌الاسلام هاشمی بااشاره به اعلام برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در استان گفت: اعزام مبلغان دینی در سراسر استان، سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در ابتدای راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری جشنواره‌های کتاب‌و موسیقی، یادواره شهدای انقلاب و خاطره‌گویی دفاع مقدس و آذین‌بندی میادین و خیابان‌ها از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی افزود: مانند سال گذشته اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان با یک تفاوت در استان برگزار می‌شود و آن این که پیش‌از آغاز راهپیمایی 22 بههمن این سرود اجرا می‌گردد.

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی تصریح کرد: گلباران بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین و گلباران قبور شهدای این شهر، برگزاری نشست شورای اداری استان در بیت تاریخی امام خمینی(ره) و نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن از دیگر برنامه‌های فجر پیروزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار