معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: ۱۲ پروژه این معاونت فرهنگی به متراژ هفت هزار و ۷۴۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ريال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 30 January 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: احمد همتی بوشهری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت:12 پروژه این معاونت فرهنگی به متراژ هفت هزار و 742 مترمربع با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ريال در ایام دهه فجر بهره برداری خواهد شد.

وی اظهارداشت: بهره برداری از کتابخانه بوستان حجاب در منطقه پنج، دارالقران درکی در منطقه چهار با 250 متر زیربنا، گنجینه کتاب (دیوار مهربانی کتاب) در بولوار شهید چمران به متراژ 242 متر مربع، سرای محله گوددباغی و سرای محله بوستان امام رضا (علیه السلام) از دیگر برنامه های این ایام است.

همتی بوشهری با اشاره برگزاری سه جشن بزرگ ویژه انقلاب در دهه فجر در سه نقطه شهر نظیر سالن سرداران، پهلوان نصیری و شهرک گلستان با رویکرد برنامه شاد فرهنگی، اضافه کرد: جشن های انقلاب در 10 مسجد مختلف شهر برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره شهر سالم در پارک خلدبرین با هدف معرفی استعدادهای بانوان خبر داد و افزود: طرح معرفی کتاب، دیدار از خانواده معزز شهدا، برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز با حضور بیش از یک هزار و 200 نفر کارمند این سازمان و تجلیل از پیشکسوتان از دیگر برنامه های این دهه است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اظهار داشت: پیاده روی های بزرگ خانوادگی از حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (علیه السلام) آغاز می شود و افراد با رسیدن به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) و مجموعه زندیه پیاده روی تمام می شود.

وی بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب در قالب هنر به مردم تاکید و خاطر نشان کرد: چهار همایش انقلابی در شیراز در ایام دهه فجر برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار