کد خبر: ۱۷۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 06 February 2016


مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: ۴۴۰هزار بیمه شده اصلی در البرز تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز شنبه در اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به ۱۳ میلیون و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی در سراسر کشور خدمات ارائه می کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در استان البرز ۴۴۰ هزار بیمه شده اصلی وجود دارد، گفت: در این استان ۱۰۶ هزار مستمری بگیر و ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر مقرری بگیر بیکاری وجود دارد.

سلامی با احتساب خانواده های بیمه شدگان البرزی، بیان کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با تاکید بر اینکه حقوق مسمتری بگیران استان تا پایان دی ماه جاری پرداخت شده، گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه جاری مبلغ یک هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان به مستمری بگیران استان در قالب حقوق پرداخت شده است.

سلامی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا دی ماه، ۸۵ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شده، گفت: در استان البرز ۸ شعبه ارائه خدمات بیمه مشغول فعال هستند. در شهرهای اقماری نیز ۳ پایگاه برای ارائه خدمات به شهروندان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ۶۰۰ نفر در حوزه بیمه تامین اجتماعی در البرز مشغول به فعالیت هستند، گفت: ۳۰ هزار کارگاه فعال در البرز مشغول به فعالیت است که تا پایان دی ماه هزار مورد بازرسی از این کارگاه ها انجام شده است.

سلامی در پایان گفت: اداره کل تامین اجتماعی البرز ۲۰۰ میلیارد تومان از کارفرمایان در استان طلبکار است که عمده این بدهی ها از سال ۸۰ تا کنون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار